Wpis z mikrobloga

Mirasy minął równo rok odkąd przyjechał do mnie po spaleniu BMW CS650. Motocykl odżył na nowo ale nie obyło się bez problemów ( ͡° ʖ̯ ͡°). Coś jest albo z ssaniem albo z iskrą.Paliwo wybucha w kolektorze ssącym i gaśnie poniżej 2k obrotów. Jakiekolwiek pomysły co jest ? Stawiam browca na zlocie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jeśli kogoś interesuje jak wygląda po odpicowaniu na pewno będę wstawiał. Filmik jak zachowuje się wtrysk tak wiem nie powinno się tak odpalać bo przepływomierz oszukuje ale nie miałem jak zobrazować sytuacji na założonym Airboxie to samo. #motocykle #mechanika Wstawiam jeszcze raz bo zapomniałem tagów
  • 5
@Asher1337: zbyt uboga mieszanka prawdopodobnie i/lub przestawiony zapłon. Nie jestem specem od motocykli ale w samochodzie zaczął bym od sprawdzenia wartości przepływki na kompie i ciśnienie paliwa. Jeśli nie masz takiej możliwości to dochodząc do tych obrotów co strzela psiknij w pobliżu dolotu plakiem tylko nie centralnie w kolektor ssący. Wiem że to dziwna metoda ale pozwala wyeliminować problem ze wtryskiem i dawką paliwa. Jeśli chodzi o zapłon to jeśli motocykl
@tommo21: @amath: A więc w końcu miałem trochę czasu i zacząłem sprawdzać czujniki. Wadliwy okazał się czujnik położenia przepustnicy. Po odłączeniu silnik pięknie odpala i chodzi na niskich obrotach i strzał się nie cofa. Ale jak jest odłączony nie chce się wkręcać co jest logiczne bo komputer nie wykrywa ruchu manetką. Po podłączeniu natomiast wszystko wraca do "normy" jeśli chodzi o wkręcanie się na obroty ale dalej strzela. Spróbuje to
@Asher1337: no ciekawe, w sumie czujnik położenia przepustnicy może robić wyprzedzenie / opóźnienie zapłonu więc ten zapłon by się zgadzał. daj znać jak będzie po wymianie
@Asher1337: Wiesz, czujnik może być nie do końca wadliwy, odpowiada on za ustawienie zapłonu względem czujnika położenia wału/wałka, by przy tych samych obrotach na lekko otwartej przepustnicy sygnał był w odpowiednim momencie. Analogicznie przy przyspieszaniu zapłon zmienia swoje ustawienia właśnie biorąc informacje o obciążeniu z czujnika przepustnicy. Spróbuj podmienić najpierw ten czujnik o którym mówię. Z tego co zerknąłem w katalog części to czujnik wału występuje. Proponuję od niego zacząć.