Wpis z mikrobloga

@IRG-WORLD: Tor jest chyba na bazie CADa robiony, więc powinien być dość dokładnie odwzorowany. A tarki płaskie? Widziałeś co się z zawieszeniem dzieje? :P

Sprawdzałem chwilę wczoraj waszego moda i świetnie się jeździ. Może trochę za łatwo auta wpadają w poślizg i z niego wychodzą. Będą serwery zostawione z Hungaro po GP? Bo chciałem w przyszłym tygodniu coś więcej potestować

@TheSznikers: Synek, ja białe linie sprawdzałem na SRPL, jak jeszcze
Synek, ja białe linie sprawdzałem na SRPL, jak jeszcze acleague w planach nie było


@radd00: złotko ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
@radd00: ma że tak powiem taki feel DX9 ( ͡º ͜ʖ͡º) #pdk

ale przyznam że Hungar o zmierzchu wygląda naprawdę ładnie i naturalnie, co nie trudne, w porównaniu do modka w AC

Formuła mi sie podoba, dobry pomysł mieli na F1 2017 dream car, zamiast aku brzmiące V10, można się wciągnąć nie powiem. Gorzej z fizyką, nawet z TC na 0 jest hm specyficznie, fun jest
@rauf: Hungaro jest akurat jednym z gorzej wyglądających torów, trochę widać po nim że był robiony parę lat temu. W AC jest konwersja z rF1 zdaje się?

Model jazdy jest akurat spoko IMO. Fajnie czuć masę samochodu, ale nie do końca pasuje mi jak się zachowują auta w poślizgu, plus generalnie wydają się być zbyt... sztywne? Domyślne FFB też troszkę trzeba dostroić, żeby otrzymać bardziej naturalny feeling. Bardziej brakuje mi bardziej
@radd00: tak konwert tylko, wiec bez podejscia do scratchy czy ori

No uproszczona ta fizyka jest,gdzie telemetria wogole, opon zmienic nie mozna...FFB zupelnie spoko na moim CSWv2, suwaczki troche jak w pC ale latwiej dopracowac i wreszcie wykres clippingu jest

Latka leca a wciaz brakuje np: tripla, tiltu kamery z kabiny, sli, customizowanego huda,w sumie podstawy. Z drugiej strony iles rozwiazan fajnych jak LB zachecajace do hotlapienia, cienie rywali.

AudiTT tylko
@rauf: Właściwie to sam nie wiem na ile fizyka jest uproszczona, a na ile "ukryta". Pod spodem działa ISIMotor2, który nawet pomimo swojego wieku, jest wciąż całkiem zaawansowany, a S3S go jednak trochę rozwinęli. Np. nie widziałem nigdzie czegoś takiego jak elastyczność układu przeniesienia napędu.

O Tripla ludzie męczą na forach od dobrych paru lat. Niby miał to być następny priorytet po VR, ale na razie cisza w tym temacie jest.
@radd00: też nie wiem dokładnie, bo dawno się nie updatowałem, ale widze że ciągle pełna telemetria niedostępna a to zawsze pytanie czemu chowają, cyferki się nie zgadzają?

triple to miały być jak jeszcze VR na świecie nie było, ściema jak w pC1, czyli gdyby miało być to dawno by już było...nawet stanowiska na targach z 3xLCD nie można ustawić bo jak to wygląda po bokach...

SLI można wymuszać w bitach kombinacjami
@rauf: http://game.raceroom.com/users/rad/

Myślę, że telemetrii nie ma, bo po prostu by trzeba rozbudować Shared Memory, a pewnie nie ma kto tego zrobić :P Temperatury silnika są totalnie z dupy, a można są normalnie widoczne w grze, więc chyba się nie wstydzą tego, że niektóre cyferki się nie zgadzają.

To jest to, że jeśli chodzi o rozwój, to w pierwszej kolejności muszą robić to na co dostają zlecenia z góry, a nie
@radd00: tempy na wyświetlaczu?
No taki to komercyjny produkt, robią za co dostaną kasę, osobiście ten model sprzdaży dla mnie mało czytelny.

Beemka objeżdżona, spodziewałem się chyba czegoś więcej, znaczy w stosunku do AC.
Wnętrze skromnie, dźwięki w kabinie nie robią wow, prowadzenie strasznie gumowate, mało precyzyjne, prawie nic nie czuć opon, mimo że FFB podregulowałem. Auto pozwala na straszne zajeżdżanie, opóźnianie hamowań, mało realistyczne boki i to bez żadnych konsekwencji
@rauf: Nie wiem co chcesz od kabiny i dźwięku. Są takie jak mają być.

Natomiast jeśli chodzi o prowadzenie, to pojeździłem więcej i też nie do końca jestem przekonany. Mam wrażenie, że czasem łapie przyczepność w momencie kiedy spodziewałbym się podsterowności. A jeśli chodzi o gumowatość, to ponoć to auto właśnie tak się prowadzi.

Z tym zajeżdżaniem to nie jest tylko problem tego auta w RR. Wszystkie tak mają, szczególnie tylnonapędowe,