Wpis z mikrobloga

@xspeditor co do lamp to zmierz czujnikiem klape i popatrz na podloge. U mnie w e91 po lifcie właśnie wysiadly Ledy w jednej z lamp i ja wyjmowalem juz chyba z 10 razy. To normalne w poliftowych egzemplarzach ze psuja sie ledy. Nawet byla akcja serwisowa na wymiane lamp tylnych, nie wiem tylko czy dotyczyla tez e92
@xspeditor mozna tez lampy wykrecic i jest data produkcji. Natomiast to nie jest tez swiadectwo wypadkowosci. Ja jak swoich ledow nie zrobie w jednej lampie to czeka mnie wymiana lampy. Poza tym handlarz spryciarz mogl kupic lampe z tego samego rocznika. Gorzej juz trafic z tym samym miesiacem i dniem, ktory rowniez jest na oznaczeniu kazdej lampy
@xspeditor: Widziałem temat na forum, trochę kasy i czasu na to straciłeś - szkoda, że nie obejrzałeś czegoś bliżej zanim pojechałeś oglądać albo chociaż mogłeś kogoś co ma takie auto wziąć ze sobą. Auto z tego co pisałeś było warte wzięcia, do tego ten niski przebieg udokumentowany do 2015 roku. Dobra sztuka i przyjemnie wyposażona.
@xspeditor: Na tych zdjęciach klapa z bagażnika wygląda jakby miała nierówną szczelinę - trochę większa z lewej strony. Aczkolwiek to też nie jest wyznacznik, dużo BMW oglądałem i często z fabryki wyjeżdżały z nierównymi szczelinami. Najrówniejsze miały te już robione u nas w kraju ( ͡º ͜ʖ͡º)
@xspeditor: @lemansblue pisał Ci, że u niego też nie leżą idealnie, a jemu można wierzyć, że ma auto pewne, bo w końcu z tego żyje. Wyżej pisałeś, że lampy były dzień po dniu jedna i druga? Bardzo mała szansa, że takie by znalazł handlarz. Szczeliny równe, sprawdzone wszystko miernikiem, pod tapicerkę zaglądałeś - zrobiłeś raczej wszystko co szło zrobić. Może ktoś je ściągał przy okazji malowania zderzaka i wyszło jak wyszło?
@StormRider: no było dokładnie tak jak opisałeś. Jeżeli ktoś wstawił tam całą dupę to powinien dostać Nobla z blacharki bo nc na to absolutnie nie wstakzywało. Ah ten Harman, full led z przodu i navi profi. TO był mój wymarzony model e92, w okolicy 1000/1200km nie ma nic ciekawego innego ;(
@xspeditor: Jak się nie sprzedał to wracaj - paliwo za 1000km x2 to na pewno będzie mniejszy koszt niż doprowadzenie ulepa z PL albo igiełki ze Szwajcarii do stanu używalności. Lista wyposażenia jest naprawdę imponująca, jedna z dłuższych jakie były ostatnio na forum. Dostałeś jeszcze info o braku szkód komunikacyjnych - to też na plus. Do minusów zaliczyłbym silnik - N47T, krążą opinie, że przy 100k to już raczej trzeba rozrząd