Wpis z mikrobloga

Mireczki, pierwszy raz wymieniam klocki w swoim #motocykle i natrafilem na problem bo troche #!$%@? xD. Wyjalem bez problemu jak w tutorialy tylne klocki, jednak nowe sa oczywiscie duzo grubsze i nie dalo sie ich wcisnac. Cos mnie podkusilo zeby kliknac hamulec 3 razy i tloczek zblizyl sie do tarczy na 1mm. Nie wiem jak go cofnac, a w tutorialu nic o tym nie ma mowy. Odkrecic zawor od plynu hamulcowego i probowac wcisnac tloczek spowrotem? Nie chcialbym zapowietrzyc ukladu bo nie chce mi sie znow wymieniac plynu hamulcowego ktory ma 500km na koncie. PS: moj moto ma tak zwany floating brake pad, to sportsterowy wymysl. #motocykle #dyi #mechanika #mechanikasamochodowa
Pobierz ptasigryp - Mireczki, pierwszy raz wymieniam klocki w swoim #motocykle i natrafilem n...
źródło: comment_1WzfRXfVQQDzF8tIva5RM8y9vtEX8frq.jpg
  • 26
@Mekki: @Stitch: @csmrex: @megawatt: @mambol @Bust4 :
Zanim tłoczek zbliżyłem przez moją głupotę do tarczy to próbowałem go cofnąć rękoma i nie dałem rady, dlatego zacząłem kombinować i doszedłem do obecnej sytuacji ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z przodu mam zwykłą tarcze i zacisk, z tyłu jest floating brake pad i mogę co najwyżej zdjąć tarczę z tego co widziałem w tutorialach.

Co myślicie mireczki
@Stitch: tylko niby w sportsterze mocowanie tego pływającego zacisku jest jakoś rusko zrobione i nie poleca się tego ruszać. Ogólnie tłoczek nie jest aż tak blisko tarczy jak się może wydawać, jak odciągnę lekko zacisk ręką to mogę śrubokręt między tarczę i tłoczek włożyć, ale to i tak wuja daje (,)
@mickovsky: Już bez przesady z tym robieniem sobie krzywdy, dużo cięższe rzeczy robiłem sam i obyło się bez problemów. Szukam rad bo wolałbym czegoś nieodwracalnie nie spieprzyć, tak jak już przez chwilę braku namysłu za bardzo zbliżyłem tłoczek do tarczy.