Wpis z mikrobloga

@sikzmiednicy: Mam auto 2011 rocznik i nic nie puka i nic nie stuka w zawieszeniu i trochę szkoda mi ingerować w jeszcze sprawne zawieszenie ale różnica w wyglądzie i prowadzeniu na jakiejś sportowej sprężynie to niebo a ziemia.
  • Odpowiedz
@FilipChG @wasiuu Astra III jest przepiękna, już od dłuższego czasu mam ją na oku. Nie są specjalnie drogie, a na dodatek chciałbym wersje GTC (ofc benzyna). Możecie doradzić na co patrzeć w tych autach? Coś konkretnego się lubi psuć? Co sprawdzać przy oględzinach?
  • Odpowiedz
@micwro: Osobiście polecam wersję po lifcie (2008 i w górę). Pozbyli się bolączek wieku dziecięcego jak to w Oplu. Co do awaryjności to średnia klasa. Wszystko fajnie dopóki nie zaczną się kłopoty z centralnym modułem sterującym CIM. Umieszczony jest on przed przednim kołem za nadkolem (oskar dla inżyniera, który go tam ulokował tak samo jak dla tego co wymyślił wymianę żarówek przez otwór w nadkolu - powodzenia gdzieś na drodze
  • Odpowiedz
@Piw_Benzyna Az Ci dam follow, bo gdy będę kiedyś kupował to na pewno się odezwę. W jakiej cenie da radę znaleźć przyzwoity egzemplarz - zadbany wizualnie i mechanicznie? Wolę dać więcej i mieć spoko auto, niż po kosztach i trzymać go ciągle w warsztacie. Jak rozpoznać awarie tego CIMu przy oglądaniu auta? Z tego co napisałeś to może padać w sumie wszystko, ale nie ma może jakiejś cechy wspólnej? Interesuję się
  • Odpowiedz
@micwro: Mi trudno jest teraz powiedzieć o cenach bo swoją kupowałem 3 lata temu jako 3 latka z salonu po kimś kto zostawił w rozliczeniu i wziął insignię :) Mam nawet instrukcję do tego auta z kodem do radia i pełną książkę serwisową (naprawy albo w ASO albo w serwisie BOSCH) w takim skórzanym pokrowcu. Wiem, że dałem ze 3 tys. drożej niż u "Janusza" z komisu ale myślę, że
  • Odpowiedz