Wpis z mikrobloga

Animacja biegu, trochę kreskówkowa bo i sam rycerz nie jest realistyczny.


Tym razem trochę posiedziałem w graph editorze, żeby było jak najpłynniej i żeby nie było jakichś dziwnych przeskoków i zmian prędkości.
Co sądzicie? Piszcie koniecznie, bo Mirki pod ostatnim wpisem otworzyły mi oczy na problemy, których sam nie zauważyłem.
#blender #animacja #tworczoscwlasna #gamedev
Konstrukt - Animacja biegu, trochę kreskówkowa bo i sam rycerz nie jest realistyczny....
  • 16
@Dolan: W samej grze rycerz będzie widziany z większej odległości. Liczę że dzięki tym
przesadzonym-kreskówkowym podskokom animacja będzie dalej czytelna mimo mniejszego rozmiaru.
@Colos: Dzięki.
Planuję by była to zręcznościowa gra na Androida polegająca na obronie/unikach przed grupą wrogów bądź pociskami. Ale szczegółów jeszcze nie ustaliłem.
Szczerze powiedziawszy to gameplay jest tutaj drugorzędny bo traktuję to bardziej jako ćwiczenie animacji ale chciałbym by ostatecznie powstało coś kompletnego.
@Konstrukt: bieg jest mega zajebiście, nawet pióropusz podskakuje, a to odsuniecie tarczy od torsu daje takie lekkie poczucie ze oddech ma ciężki co bardzo pasuje. Natomiast chód ma wyraźne stopklatki na tarczy to widać i naramienniku, jak huśtawka od jednej pauza do drugiej pauza.

miecz, nogi i pióropusz są ok, ale naramienniki i tarcza mają wyraźna hustawkę
@Konstrukt: Bieg wyszedł fajnie. Chodzenie jest zbyt sztywne. Wygląda jak robocik. Wydaje mi się, że brakuje przenoszenia ciężaru na "stojącą" nogę. I kiedy kładzie stopę na ziemi, powinien lekko "upaść" na nią. Przejdź się parę razy po pokoju i zwróć uwagę na to, jak gwałtownie przenosisz ciężar z tylnej na przednią stopę.

Ale mniejsza o to. Podoba mi się ten styl, low poly. Masz jakieś portfolio czy coś?