Wpis z mikrobloga

@D3v0: musieliby hostowac reklamy u siebie i opracowac jakis system wymiany informacji z nimi albo po terminowaniu ruchu ssl u siebie dalej robic proxy do nich systemow. Przy duzej ilosci reklamodawcow z watpliwym pojeciem o it i administracji nie ryzykowal bym ze moja strona zostanie uznana za niezaufana bo jakis amator sie pomyli i przekieruje na http.
Namow tylko reklamodawcow i domy mediowe by ich adserwery potrafily na nim dzialac


@m__b: będą musieli to wdrożyć, google już teraz informuje, że serwisy bez certyfikatu będą gorzej traktowane w SERPach. To kwestia czasu i jeśli jakiś dostawca reklam jest oporny to konkurentów na rynku chyba nie brak?
@m__b: Michau, przecież u was większość reklam to programmatic - on jest przygotowany do https. Tylko directy musicie jakoś ogarnąć - jak hostujecie zasoby od siebie to należy tylko audytami się martwić - ale większość dostawców wrzuca je po https (działają na obu protokołach)