Wpis z mikrobloga

Czy dobrze rozumiem, że mam szukać kursu #taniec towarzyski?


@NajwyzszaFormaSztuki: Nie, zupełnie źle rozumiesz.
Taniec towarzyski to konkretna grupa tańców (walc angielski, rumba, samba, quckstep, itp) z konkretnymi zasadami, normami, itp. Trenuję od kilku lat i przykładowy fragment treningu:
Trener: od, ustawcie się do tanca, ale nie ruszajcie się, nie zaczynajcie tańczyć
Stoimy 10 sekund w idealnym ustawieniu, nieruchomo
Trener: ok, wyglada bardzo dobrze. A tu lista 20 rzeczy, które macie
  • Odpowiedz
@NajwyzszaFormaSztuki: Jeśli chcesz zacząć tańczyć to jak najbardziej kurs tańca towarzyskiego. Nabierzesz podstaw, pewności siebie, obtańczysz się, zaczniesz trenować rytm. Z czasem sam się zorientujesz co do Ciebie przemawia. Czy standard czy latino, a może jeszcze coś innego. Dzięki temu będziesz mógł wybrać sobie drogę w tańcu!
  • Odpowiedz
@tomekamila: Ale ja nie chcę zostać mistrzem tańca. Nigdy mnie to nie ciągnęło, ani nie mam takich ambicji. Zwyczajnie chciałbym abym nie deptał partnerkom po stopach, nie nabijał im siniaków podczas tańca i ruszał się trochę powabniej niż toczący się z górki snop siana.

Chcę zostać tylko umiarkowanym weselnym tancerzem, nic więcej.
  • Odpowiedz
@venomik: Nie wyobrażam sobie abym mógł kogoś tak trenować, chyba że wyolbrzymiasz;) Rozumiem że można ćwiczyć rame np. do angielskiego 60 minut ale nigdy nie idzie to schematem. Stój ileś tam minut a tu masz ileś tam punktów do poprawy. Z całym szacunkiem ale tak to się nie powinno odbywać. Jako instruktor wszystkie nie dociągnięcia muszę wyłapać w tańcu. Nie da się na sztywno. Co z tego że ktoś wszystko poprawi
  • Odpowiedz
Nie wyobrażam sobie abym mógł kogoś tak trenować, chyba że wyolbrzymiasz;)

@tomekamila:
Ja? Nie, nie wyolbrzymiałem. Prędzej Ty ;)