Wpis z mikrobloga

@pikus88: jeśli chcesz oddać sprzęt na gwarancję musisz odesłać go do nas lub oddać do salonu, w którym dokonałeś zakupu. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30. Postaramy się znaleźć inne rozwiązanie
to jeszcze inne pytanie. Otulina kabla tej myszki jest uszkodzona, same żyły uszkodzone nie są. Niemniej ciekawi mnie czy nie uznacie tego za powód niedziałania lewego przycisku i po prostu odrzucicie moją reklamację? Pytam bo jeśli mam potem płacić za nieuzasadnione zgłoszenie to średnio mi się to opłaca, w końcu mysz kosztowała jakieś 160 zł.
@x-kom: to akurat bardzo słabe i już rzadko praktykowane w europie. ja wysylałem pada od ps4 na gwarancje do producenta (serwis we francji) i konsultant na polskiej infolinii zamówił mi kuriera. Dlaczego nie ponosicie kosztów transportu urządzenia zakupionego u was ? Jeśli gwarancja okazała by się bezpodstawna ( wina użytkownika ) wtedy można by rozmawiać o zwrocie kosztów poniesionych za wysyłkę, ale w wypadku zamówienia sprzętu przez neta dlaczego użytkownik ma
to, że sklep załatwił gwarancje door2door to wyłącznie dobra wola sklepu/producenta. To jest właśnie ryzyko kupowania przez internet, i wielki plus dla sklepów stacjonarnych. W europie rzadko spotykane? 99% sprzedawców tak robi.
@Lumir: @pikus88:
@GrubyKociol: z nawigacją za 200 zł nie było problemu a sklep mniejszy niż x-kom. Wiesz, gdybym miał pewność że to pójdzie to bym się nie zastanawiał. Niemniej nauczony doświadczeniem jakie wyniosłem ze swoich "spotkań" z serwisami przypuszczam, że ktoś mądry stwierdzi, że to wina kabla i będę płacił za nieuzasadnione reklamowanie produktu co przy cenie myszki około 160 zł jest średnio opłacalne. Tym bardziej, że gdy tylko rozmawiałem z działem technicznym