Wpis z mikrobloga

Mirki pomocy, oddałem słuchawki bluetooth na gwarancje z tytułu rękojmia i dostałem takie pismo, kompletnie nie rozumiem dlaczego została odrzucona, mogę się jakoś od tego odwołać?

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z dnia 15 listopada 2016r. spółka x-kom uprzejmie informuje, iż uznaje Pana reklamacje tytułem rękojmi konsumenckiej za bezzasadną. Należy stwierdzić, że odpowiedzialność sprzedawcy obejmuje zwykłe funkcjonowanie rzeczy, wadę ujawnioną w toku zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji, która zostaje usunięta poprzez naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad (urządzenie, które posiada normy określone w umowie sprzedaży, cechy gatunkowe i działa prawidłowo). Niemniej jednak reklamowane przez Pana urządzenie z uwagi na swą integralną budowę, nie pozwala na pełną jego weryfikację przez podmioty do tego nieuprawnione. Z uwagi na fakt, iż spółka x-kom jako sprzedawca nie jest gwarantem rzeczonego urządzenia, tym samym nie posiada uprawnień do ingerencji w strukturę urządzenia. W związku z tym spółka x-kom postanowiła przekazać urządzenie do autoryzowanego serwisu producenta celem pełnej, niezależnej weryfikacji. Mam nadzieje, iż powyższe wyjaśnienie spotka się z Pana zrozumieniem.

#reklamacja #rekojmia #gwarancja #xkom
  • 12
@marianwro: Typowa ściema, też kiedyś na takie kłamstwo dałem się złapać ( ͡° ʖ̯ ͡°). Sklep mnie straszył, że "albo reklamacja, albo zostaje pan z niesprawnym sprzętem" i podziałało - po tygodniu przepychanek mailowych się poddałem (ciężko żyć bez pralki). Niestety, potem na spokojnie dowiedziałem się, że nie mieli prawa mi odmówić rękojmi. A jednak odmówili.

Jak dla mnie takie sklepy są spalone na zawsze już.
@marianwro: bardzo prosimy o przesłanie nam dodatkowo w wiadomości prywatnej numeru reklamacji ułatwi to nam odnalezienie Twojej wiadomość i szybszą odpowiedź. Zgodnie z naszą wcześniejszą wiadomością pragniemy podkreślić, że gwarantem w tej sprawie jest producent i tylko on może ingerować w strukturę urządzenia. Mamy nadzieję, że problem uda się zlokalizować, a w pełni słuchawka niezwłocznie wróci do Ciebie
@x-kom: Proszę o wyjaśnienie dlaczego moje zgłoszenie zostało uznane za bezzasadneprzed decyzją producenta, skoro nie jesteście w stanie stwierdzić usterki, tylko producent? Chodzi tylko by wywiązać się z terminu 14 dni na ustosunkowanie się?
@fenixs dostałem jednak możliwość wymiany słuchawek na nowe, bo po kolejnej ekspertyzie jednak wyszła usterka. Jednakże tych samych słuchawek nie ma już na magazynie, to dostałem kasę. Jak kupowałem sprzęt to był na promocji to w tej chwili wyszło na to, że muszę dołożyć 30% żeby dostać te same słuchawki w innym sklepie.