Ciągle myślałem czym mogę zastąpić strzałki które wskazują kierunek w który kajak będzie skręcać na danym obszarze. Próbowałem animacji z falami, ale było to dość nieczytelne i trzeba było się zawsze chwile zastanawiać w którą stronę płyną. Za to znalazłem im zastosowanie jako przeszkoda. Teraz, zamiast strzałek rośnie trawa na odpowiednio prawym lub lewym brzegu co informuje o tym, w którą stronę może skręcić kajak. Mam trochę wątpliwości co do tego, ale nie mogę wpaść na inny pomysł który czytelnie by informował o kierunku i był przy okazji w miarę schludny. Wklejam screena jak wyglądało to wcześniej i jak wygląda to teraz.
@Krzychu_: Hm, no niby tak, ale jest jeden szczegół. W tym momencie trzeba patrzeć jak wygląda rzeka dalej żeby móc wymanewrować. W momencie kiedy kajakarz będzie ciągle płynął w górę i po wciśnięciu przycisku w dół, będzie można skręcać w obie strony na każdym obszarze. Poza tym kajak przy skręcie zwalnia, a teraz jak płynie prosto to przyspiesza do pewnej maksymalnej prędkości.
@inzynier_robert: Wiry planuję zrobić jako przeszkodę. Poza tym
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
Teraz, zamiast strzałek rośnie trawa na odpowiednio prawym lub lewym brzegu co informuje o tym, w którą stronę może skręcić kajak. Mam trochę wątpliwości co do tego, ale nie mogę wpaść na inny pomysł który czytelnie by informował o kierunku i był przy okazji w miarę schludny. Wklejam screena jak wyglądało to wcześniej i jak wygląda to teraz.
#canoegame #gamedev
@inzynier_robert: Wiry planuję zrobić jako przeszkodę. Poza tym
Komentarz usunięty przez autora