Wpis z mikrobloga

Mirki, czy ktoś z was zamawiał już coś na: http://xiaomi.com.pl/ ? Jeśli tak to jakie są wasze wrażenia ?
Sam jestem bardzo zniesmaczony i ten post to takie trochę #gorzkiezale . Kupiłem 15.06 w powyższym sklepie telefon #xiaomi . Dlaczego nie z chin ? Częste naliczanie Vat-u do przesyłek, mała różnica cenowa i co najważniejsze zależało mi bardzo na czasie, mój stary telefon odmówił posłuszeństwa a korzystanie z starego kończy się na wysyłaniu sms i dzwonieniu bez możliwości sprawdzenia poczty czy przeczytania wiadomości lub przeglądnięcia mirko w przerwie ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Chciałem żeby było szybko i co ? i Nie jest ! Przelew online zrobiłem tego samego dnia czyli 15.06. w czwartek tj. 17 na stronie nadal był komunikat "oczekuje na płatność" co mnie zaniepokoiło. W ciągu całego dnia 20 razy próbowałem skontaktować się ze sklepem do czego tak bardzo zachęcają, jednak każda próba kończyła się fiaskiem. Raz zajęte raz poczta głosowa albo nikt nie odbiera, postanowiłem napisać maila i dołączyć potwierdzenie dokonania płatności. Otrzymałem wiadomość w niedzielę o 22:20, że przelew zatwierdzony. Postanowiłem w poniedziałek wykonać telefon by zapytać co było problemem. O dziwo udało mi się połączyć z uprzejmym panem, który nawet nie raczył się przedstawić, pominąłem ten fakt i zapytałem o co chodzi z moim zamówieniem. Otrzymałem wiadomość, że wszystko już ok, że jakiś błąd, że wpłata była zaksięgowana 16.06 i że telefon zostanie "dziś lub najpóźniej jutro wysłany". Do dziś na stronie widnieje status zamówienia " w realizacji ", próby kontaktu kończyły się wiadomością - poczta głosowa osoby jest pełna i nie można nagrać wiadomości. W regulaminie sklepu znalazłem zapis iż zamówienie musi być zrealizowane w przeciągu 24h do 4 dni od zaksięgowania wpłaty. Od 16.06 mija piąty dzień roboczy a paczka nadal nie dotarła . Napisałem kolejnego maila i czekam na odpowiedź co z moją przesyłką. Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Zerowe zainteresowanie klientem, znikoma możliwość kontaktu ... Jeśli tak ma wyglądać promowanie marki Xiaomi w Polsce to coś poszło nie tak.
  • 19
  • Odpowiedz
@Zielsky: no i widzisz, ten sklep jest na czarnolisto na wykopie. Gdybyś trochę więcej poczytał to byś wiedział :). Najbezpieczniej i najszybciej i bez vatu(ubezpieczenie) jest kupować na ibuygou.com. No ale, miejmy nadzieję, że twoja historia zniechęci innych do zakupu u nich. BTW. To nie jest oficjalny sklep xiaomi
  • Odpowiedz
@Zielsky: Ten sklep to jest jakaś porażka. Myślałem że ta czarna lista to jak lista zasilaczy z elektrody, ale jednak nie. No ale w końcu wysłali po tych dwóch tygodniach.
  • Odpowiedz
@Zielsky: Ja zamawiałem, nie było problemu. Kupiłem RN3 pro i MiBanda i szybko się wyrobili, tzn. nadali przesyłkę w 24h. Ale przyznaję, że kupiłem zanim przeczytałem opinie mirków:)
  • Odpowiedz
@Zielsky Zamawiałam xiaomi stamtąd jakieś 2 tygodnie temu. Oczywiście zanim przeczytałam opinie, głupia ja ( ͡° ʖ̯ ͡°) Na szczęście nie było najgorzej. Też zależało mi na czasie. Wpłatę na konto zaksięgowali dopiero po 2dniach, mimo że puściłam kasę natychmiastowym. Wysłali kolejnego dnia
  • Odpowiedz
@Zielsky: Zamówiony w czwartek po południu RM3 Pro, wysłany w piątek po 18.00+ do docelowego paczkomatu miło mnie dzisiaj zaskoczyła informacja o oczekującej paczce. Wszystko się zgadza, zajebisty telefon trochę patelnia 5,5" ale cóż trzeba się przyzwyczaić. Nie mam nic do zarzucenia sklepowi, błyskawiczna wysyłka, wszystko się zgadza.
  • Odpowiedz