Wpis z mikrobloga

#suplementy #nootropy #dopingmozgu
Witam, krótko i na temat: jestem studentem i muszę w miesiąc czasu ogarnąć sporą partię materiału do nauki (egzamin+ obrona) Mam problemy z koncentracją, zapamiętywaniem i jestem trochę zamulony. Lubię pić kawę chociaż mocno się ograniczyłem i teraz pije tylko 2 filiżanki na dzień, kawa działa fajnie i czuć pobudzenie ale jest ono dosyć intensywne i krótkotrwałe. Nie ma znaczenia czy śpię 6 godz czy 8, zdarza mi się trochę zamulać juz około 13-14 chociaż nic konkretnego nie zrobiłem, jest to pewnie spowodowane tym że nie wychodzę codziennie na dwór (bo nie mam potrzeby) i brak mi świeżego powietrza (a otwarte okno cały dzień to nie to samo) Biorę magnez który czuje że działa, biorę zestaw wit. vitotal, nootropil 600mg (leczyłem sie kiedyś neurologicznie) brałem też miłorząb japoński. Ogólnie biorąc to wszystko czułem subtelną różnice na + i na pewno jest lepiej niż gdybym nie brał nic.
Co polecacie? magnez i vitotal chce dalej brać, nootropil mogę ew podwyższyć dawkę bo 600 to mało, miłorząb chyba odpuszczę. Czytałem trochę i myślę że pomogło by mi ALC, myślę też o teaninie i ew o fosfatydyloserynie. Ktoś brał? Jakieś skutki uboczne alob interakcje? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 14
@misiekkiler: słyszałem ale nie próbowałem, pamiętam że Cejrowski zawsze to popija gdy jest w tv, a może czysta kofeina w proszku zamiast kawy będzie dłużej i równomiernie działać?
@MojHonorToWiernosc: nie próbowałem, rozważę zakup ale pytanie czy w 4 tyg jest w stanie zacząć działać i nie trzeba kilku mcy żeby poczuć różnicę
@Janusz_Hazardu: Działa praktycznie od razu od wzięcia. Sam brałem i polecam. Kupiłem ten z olimpu ale on jest od razu z witaminami i jak chcesz wziąć więcej niż jedną kapsułkę to powstaje problem bo trochę dużo witamin dostarczysz ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Sprawdź ten link co podesłałem i przeczytaj efekty miałem identyczne
Pobierz MojHonorToWiernosc - @Janusz_Hazardu: Działa praktycznie od razu od wzięcia. Sam brał...