Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie
Chciałem was przestrzec, przed internetem z firmy PROTONET.
Firma ta przejęła mojego dostawcę internetu który przez wiele lat nie miał z siecią żadnych problemów.
Krótki czas po przejęciu internet zaczął wariować ale w porównaniu do stanu na dzisiaj to był idealny. Pojawiały się tylko paro sekundowe lagi które odpuszczały.
Przeszkadzało to w grze multiplayer i w rozmowach przez skype czy teamspeak.
Co ciekawe lag ten był tylko po mojej stronie, do mnie dochodził normalnie głos osób czy sytuacja w grze ale ode mnie już nic nie wychodziło.

Na przykład jak w tym filmie:

https://youtu.be/lTJNNMxjHHQ

Na ten moment od zgłoszenia sprawy 06.11.2015 sytuacja wygląda tak:

https://youtu.be/ErKCHlc6b_E?t=1m0s

https://youtu.be/dgfSlNioHw8

Ping liczony w tysiącach, oraz częste braki w dostępie do internetu.
W dziwnych okolicznościach internet potrafi wyłączyć się około godziny 2 w nocy i wrócić o 10 rano.
Co administrator tłumaczy przeciążeniem łączy :) przeciążenie łączy, nie o godzinie 21 czy 22 ale o o godzinie od 2:00 do 10:00 na wsi :)
Sytuacja tak nie wygląda tylko u mnie, cała okolica ma z nimi problem ponieważ przeszli do Protonet wraz z zmianą właściciela, ale wtedy internet był sprawny.
Z administratorem był łatwy kontakt telefoniczny i szybko naprawiał każdą usterkę.
Najdłuższy brak internetu za wcześniejszego właściciela to ok jednego dnia kiedy burza przewaliła główny nadajnik sieci.
W protonet sytuacja wygląda tak że dzwonimy do centrali gdzie pani informuje że oddzwoni jak tylko skontaktuje się z technikiem. Od ponad miesiąca kiedy dzwonie do nich praktycznie przemiła pani oddzwoniła tylko raz powiedzieć że problem został rozwiązany (Jak się domyślacie nie został rozwiązany)
Dodatkowo można z tego wywnioskować że panie w centrum obsługi klienta nie mają kontaktu z technikiem bo nigdy nie oddzwoniły :D
Za pierwszym razem technik stwierdził że problem występuję pomiędzy moim komputerem a routerem :D Pomimo tego że ten sam problem jest u każdego użytkownika sieci.
W tej chwili starają się mnie uspokoić i tydzień temu czekali jeszcze na switch, bo płynie do nich (pewnie aliexpres), od czwartku ten sam switch podobno wymieniają z tym aktualnym w pobliskim nadajniku głównym który ma być winny za problemy, nie wiedziałem że wymiana jednej części tyle zajmuje.

#polska #oszukujo #januszebiznesu #tarnowskiegory #czestochowa #slask #gorzkiezale #pomocyratunku #internet
pegazoo - Witam serdecznie
Chciałem was przestrzec, przed internetem z firmy PROTONE...
  • 28
  • Odpowiedz
@pegazoo: protonet to jest #!$%@? jakiś żart, mojego dostawce też przejęli (netcom Ryszarda Urbaniaka) Pingi po 1500, zrywanie połączenia co kilka minut. Na szczęście mam jutro montaż światłowodu ze spiderneta
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@iedrzei: u mnie niestety światłowodów nie widać, pieśń przyszłości które też ma montować Protonet. Chyba czas przejść na jakieś lte. Przez net com też przechodziłem dawno temu i niestety miło nie wspominam ale Protonet bije ich na głowę w negatywnym aspekcie.
  • Odpowiedz
@pegazoo: U mnie jakiś czas temu kładli świeżo światłowody bo dostali jakieś dotacje, czy coś takiego. Przesiadka po kilku latach mobilnego neta na obecny to był dla mnie dosłownie kosmos :D
  • Odpowiedz
@pegazoo: Ja mam protonet od jakiegoś czasu, tyle, że światłowody. Generalnie nie narzekam, chociaż są dni, że potrafi nie być internetu 3-4 razy po kilka minut. Poprzedni mój internet był dużo bardziej stabilny, ale w mojej okolicy wykupili wszystko i nie ma możliwości mieć innego internetu.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@tylkowufi: Nawet jak by zrobili te światłowody to chyba już bym podziękował za tak profesjonalne podejście do klienta. Piszesz do nich mail na 2 strony opisujesz problem i w odpowiedzi dostajesz: ok zobaczymy co da się zrobić...
  • Odpowiedz
@pegazoo: powiem Ci tak. Jak podpisywałem z nimi umowę przy montażu, to okazało się, że technicy źle ją wypełnili. Po 2-3 tygodniach przyjechała miła pani, która przywiozła nową umowę, bo tamta była zła. Po pół roku okazało się, że ta pani również źle wypełniła umowę i musiałem się prosić o nową prawie dwa miesiące. Umówiony byłem z nimi chyba z 10 razy zanim przyjechali.
  • Odpowiedz
Uff, jak dobrze, że ten wątek się pojawił bo u mnie też całkiem niedawno się wnieśli z światłowdami i myślałem, czy by nie zamienić neostrady (która z racji starych kabli więcej jak 2Mb nie pociągnie, a ostatnio coś stosunkowo często nie działa) ale tego nie zrobie.
  • Odpowiedz