Wpis z mikrobloga

@Boyzee: We wszystkim się da. Nie pamiętam teraz, czy w Astrze jest regulacja po stronie masy, czy plusa. Jeżeli po stronie masy to wystarczy zewrzeć przewód "-" gdziekolwiek do masy samochodu. Albo oczywiście dwa przewody przy regulatorze.
  • Odpowiedz
@Boyzee: ooo uuuu ooooooo uuuuuuuuu, no teraz bez miernika albo manuala z opisanymi kolorami przewodów pozostaje metoda prób i błędów :) na wszelki wypadek sprawdzić wcześniej czy ma trochę zapasowych bezpieczników :)
  • Odpowiedz
@Boyzee: Jasne, dwa najgrubsze do siebie. Znaczy ten brązowy i któryś jeszcze, mogą być nawet dwa naraz :) śmiało, nic nie spalisz, tylko jak zadziała to izolacją zabezpiecz.
  • Odpowiedz
@Boyzee: Wyjął to z samej dmuchawy? W sumie jak podłączy odwrotnie to nic się nie stanie, tylko będzie się w drugą stronę obracać i słabo dmuchać.
  • Odpowiedz
@TheSnt: Mówił, że te dwa przewody były podłączone do tego rezystora niby i do tego jakaś kostka, co w niej były te różnokolorowe przewody na zdjęciu wcześniej, ale to ponoć było tak spalone, że jak wyciągał, to tamtą kostkę połamał w drobny mak.
  • Odpowiedz
@TheSnt: Twierdzi, że bezpiecznik dobry jest, niby podpiął tak jak mówiłeś, brązowy z brązowym i najgrubszy, tj. zielony i nie działa. Nawet zapytałem go, czy na 4 ustawił. Mówił, że niby tak. Czyżby silnik od nawiewu padł?
  • Odpowiedz
@Boyzee: Dobrze by było mieć kontrolkę i sprawdzić, czy plus dochodzi. Ew. brązowy przewód z dmuchawy może podpiąć na próbę to stelaża konsoli, a czerwony do najgrubszego. Niech sprawdzi też na 3. biegu ;)
  • Odpowiedz
@wonsz_smieszek: Pewnie dałby radę, ale nie wiem czy on ogarnia takie tematy jak obsługa miernika. :D
@TheSnt: Powiem szczerze, że nie był pocieszony, że nie załapało, bo za bardzo nie ma czym sprawdzać, żadnych mierników, kontrolek nie ma, a poza tym nie jest za mocny w temacie. :) No nic, przekażę mu, może się uda. :)
  • Odpowiedz