Wpis z mikrobloga

tl;dr

Studiuję ulubiony kierunek wykopu, potwierdzam opinię mirasków i mirabelek.

Jako, że jestem studentem TEGO kierunku, to zabiorę głos niepytany i podzielę się moimi #gorzkiezale ( ͡° ͜ʖ ͡°) Generalnie część spostrzeżeń z wypoku jest trochę wyolbrzymiona, ale studiując dłużej ten kierunek widzę te wydziałowe #!$%@?. Coraz częściej zauważam ten wypokowy archetyp studenta prawa. Wczoraj np. podczas zwykłych ćwiczeń zauważyłem mojego ulubieńca z roku. Koleś co ćwiczenia i wykład przychodzi w garniturze i pod krawatem XDDD do tego ma oczywiście aktówkę. Najlepsza jest jego aktywność podczas wykładów i ćwiczeń - zawsze siada w pierwszym rzędzie i co chwilę odzywa się niepytany głosząc jakieś banały, którymi chce chyba podbić serca wykładowców/ćwiczeniowców. Oczywiście nie jest jedyny, patrząc na grupę mojego roku na facebooku można zauważyć takie kwiatki jak np. koleś ze zdjęciem profilowym przed wydziałem (oczywiście w garniturze), a w tle Harvey Specter, po prostu kisne.bmp.

Największa inba ma jednak miejsce wśród studentów pierwszego roku, którzy wymuskani jak z żurnala w garniturach szytych na miarę przychodzą na wydział, a na papierosie da się słyszeć ich rozmowy - "no, bo ja już od wakacji zaczepiłem się w kancelarii, nie mam czasu dzisiaj zbytnio, bo idę do pracy". Gurwa, na 1 roku są same przedmioty historyczne i inne "niezbędne" do przyszłej pracy przedmioty jak np. logika, a ci idioci siedzą w kancelariach, gdzie ich rola ogranicza się do parzenia kawy i obsługi ksero (o tym oczywiście nie wspomną, bo trochę wstyd). Na moim roku zresztą też jest koleś, który czarnomurzyni w kancelarii i kiedyś dzielił się historią, że codziennie rano kupuje kwiaty jak idzie do pracy, bo tak jest miło XDDD czaicie mirki? Dodatkowo na integrację, studenci pierwszego roku umówili się na... 14:00 na kawę XDDD nie na piwo. Na kawę