Aktywne Wpisy
Polecam apke Too Good to Go. Za ten zestaw zapłaciłem 4£ #uk
1N4148 +484
#deweloperka #rod #nieruchomosci #patodeweloperka
Po co komu RODy, lepiej wykorzystać ich miejsce na osiedla nova green park i mieć ogródek do odpoczynku zaraz przy swoim apartamencie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Po co komu RODy, lepiej wykorzystać ich miejsce na osiedla nova green park i mieć ogródek do odpoczynku zaraz przy swoim apartamencie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Pobrania / statystyki
Dzienna ilość pobrań powoli wzrasta, aktualnie jest ona na poziomie 2400 - 2600 pobrań na dzień. Całkowita liczba pobrań od ostatniego podsumowania się podwoiła i wynosi już 67.000, tak więc w przyszłym miesiącu powinna przekroczyć już granicę 100.000 pobrań.
Facebook
Podobnie jak z pobraniami, ilość lajków na facebooku także się już podwoiła i aktualnie jest już ich ponad 2300. Uważam, że zrobienie tego fanpage'a to był strzał w dziesiątkę, dzięki niemu więcej osób może się dowiedzieć o grze, a także mogą być na bieżąco z aktualizacjami.
Reklama
Postanowiłem trochę zainwestować w reklamę aplikacji. Zacząłem od wykupienia większości reklam na facebooku z allegro. Efekt? Praktycznie żaden, w większości przypadków są to fanpage z dużą ilością lajków, ale nie odwiedzane przez lajkujących.
Aktualnie mam wykupione reklamy facebooka, płacę 25zł na dzień, co daje około 5000 wyświetleń reklamy dziennie i około 100 lajków na dzień, a jak wiadomo - każdy like przekłada się na pobranie aplikacji.
Aktualnie reklama targetowana jest do osób z Polski w wieku 14 - 24 lat, które lubią Counter-Strike'a i mają polubione strony, które są z nim związane. Nawet nie spodziewałem się, że facebook daje aż takie możliwości.
Jeśli aplikacja utrzyma obecne tempo wzrostu to w przyszłym miesiącu budżet na reklamę na facebooku zostanie zwiększony czterokrotnie.
Wersja na iOSa
Parę dni temu zakupiłem za $99 licencję developera apple na rok, dzięki czemu mogłem zacząć portowanie aplikacji na iOSa.
Dzięki temu, że aplikacja została stworzona za pomocą Corona SDK, to aplikacja nie wymagała zbyt dużej ilości zmian w kodzie. Trzeba było jedynie dodać obsługę Apple'owego systemu mikropłatności.
Mały problem pojawił się, gdy okazało się, że trzeba mieć komputer z Mac OS (do buildów) i urządzenie z systemem iOS do testów.
Jeśli chodzi o komputer - postanowiłem wykupić usługę oferowaną przez macincloud.com, płaci się $1.00 za godzinę i ma się dostęp do komputera z Macem z którym można się łączyć za pomocą wirtualnego pulpitu.
Co do urządzeń - także ich nie musiałem kupować, postanowiłem skorzystać z usług firmy weznaprobe.pl i wypożyczyłem iPada Mini i iPhone'a 5s. Wyszło mnie to 1700 PLN za kaucje zwrotną + 50 PLN za każdy dzień wypożyczenia.
Reklamy w Aplikacji
Znowu trochę zmian. Na chwilę obecną używam dwóch dostawców reklam - Vungle'a i AdMoba. Reklama z AdMoba jest jedynie wyświetlana, gdy nie ma reklam z Vungla.
Jak z efektywnością?
AdMob - 5000 - 7000 wyświetleń dziennie, średni zysk za 1000 wyświetleń wynosi ok. $1.10
Vungle - 22000 - 24000 wyświetleń dziennie, średni zysk za 1000 wyświetleń wynosi ok. $1.30
Różnica między tymi sieciami jest taka, że Vungle płaci od instalacji aplikacji, a AdMob od kliknięcia w reklamę.
Aktualnie wszystko jest już gotowe i aplikacja czeka na zatwierdzenie przez Apple, co zwykle zajmuje około 6-7 dni.
#gamedev #android #googleplay #caseclicker #csgo #counterstrike #coronasdk #ios #iphone
Komentarz usunięty przez moderatora
@applicattura: Niestety nie. Jednak jeśli chodzi o mikropłatności to są dość duże wahania, w jeden dzień mogę zarobić X PLN, a w następny już 3 razy tyle. Dzienna ilość kupujących od około 15 dni utrzymuje się na podobnym poziomie.
@Crypton3: Skąd wiesz, że każdy like przekłada się na pobranie?
@Crypton3: Czy mówisz ogólne stawki, czy w Twojej grze? W Vungle piszesz o wyświetleniach i płatności wyświetlenia, a dalej o
Co do like'ów - tylko tak zakładam, ale raczej nie wyobrażam sobie osoby, która by polubiła fanpage, a nie ściągła gry. Taka sytuacja wydaje się trochę bez sensu.
@Crypton3: No ok, ale podajesz wartości dla swojej gry, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak często wyświetlasz reklamy w grze?
Wiesz, moim zdaniem to
Może i masz rację, ale w tej