Wpis z mikrobloga

Animacja postaci wynoszącej skarby (których jeszcze nie ma xD). Cała reszta (prawie) pewnie jutro.

#gamedev

--------------------------------------------

Wraz z kolegą postanowiliśmy zacząć tworzyć gry mobilne. Zainteresowanych rozwojem naszej “firmy”, postępami prac nad grami i pomysłami, zapraszamy do obserwowania tagu #somagames. Będziemy dzielić się także wnioskami, jakie wyciągniemy podczas naszych działań (marketing, statystyki itp.)
SomaGames - Animacja postaci wynoszącej skarby (których jeszcze nie ma xD). Cała resz...

źródło: comment_1zuowwjQV5gRHctZKTCdzu5chA8m3yt5.jpg

Pobierz
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: Trzeba będzie zbijać złość smoka poprzez ukrywanie się, omijać spadające kamienie i przenosić skarby z prawej na lewą żeby ugrać jakiś dobry wynik. Na wyższym poziomie rozgrywki robi się gorąco, ale to będzie dobrze widać jutro (zepewne)
@SomaGames: dobrze, że to nie jest RPG w którym po mniej więcej 35 godzinach gry i robienia questów mamy zadanie "Przynieść pisiont groszy", które to grosze są w jaskini, a w tejże jaskini wyleguje się smok. Wszystko prosto i łatwo gdyby nie to, że jest strasznie czuły na wszelkie hałasy i światła, piekielnie inteligentny jak na AI i aktywnie poszukuje gracza gdy tylko zorientuje się, że ten u niego grasuje. Co