Wpis z mikrobloga

Animacja oka. Dodany 'efekt' lekkiego poruszania się smoka, który ma imitować jego oddychanie. Będziemy chcieli jeszcze to poszerzyć o kilka klatek zmniejszania się źrenicy. Jak to wyszło Waszym zdaniem?

#gamedev #grafika

--------------------------------------------

Wraz z kolegą postanowiliśmy zacząć tworzyć gry mobilne. Zainteresowanych rozwojem naszej “firmy”, postępami prac nad grami i pomysłami, zapraszamy do obserwowania tagu #somagames. Będziemy dzielić się także wnioskami, jakie wyciągniemy podczas naszych działań (marketing, statystyki itp.)
SomaGames - Animacja oka. Dodany 'efekt' lekkiego poruszania się smoka, który ma imit...

źródło: comment_Cn8FJNAdabEWODVriQGnw6NasdB8HKis.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@SomaGames: nie rozumiem, dlaczego porusza się asymetrycznie (tzn. górna część w górę, dolna w dół - coś jakby efekt rozszerzenia). Przecież to tak nie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogólnie spoko, jak dla mnie wielki plus za własną inicjatywę :)
  • Odpowiedz
@SomaGames: czyli mogła być biała plansza, a po przekroczeniu licznika wkurzenia spadałby #!$%@? i pokazywał się napis "Fuck You Noob!".

Tak jak powiedział @jurny_juhas ten efekt rozciągania po prostu nie pasuje, bo to wygląda tak jakby to oko było na brzuchu.
  • Odpowiedz
@SomaGames: Patrząc na to co teraz pokazałeś, a co było w szkicu to WOOOOOW. Dla mnie samo oko od strony graficznej jest piękne. Co do animacji to dodałbym jeszcze z 5-8 klatek dla płynności ;)
  • Odpowiedz
@SomaGames: poczytajcie o podstawach animacji - squash & stretch, #!$%@?, follow up itd.

Ogolem - pamietajcie ze tam sa miesnie ktore "steruja" cala operacja - nagrajcie siebie nawzajem komorka jako referencje i wrzuccie na drugi monitor.

Po otworzeniu oka zrenica powinna zareagowac na swiatlo, dodatkowo urealni to jakies mikro-drgania-ruchy.

Macie ladny rysunek - fajnie by bylo go ozywic poprzez dodanie jakis blikow czy popracowanie tym swiatlem ( jakis noise na gain/levels
  • Odpowiedz