@Solitary_Man: Ogólnie rzecz biorąc serwis Lenovo pozostawia wiele do życzenia, zazwyczaj stosują spychologię, próbują wmówić klientowi, że usterka powstała z jego winy - sam byłem w takiej sytuacji. Mój laptop zepsuł się bodajże 2 miesiące przed końcem gwarancji. Odesłałem go do serwisu, po czym zostałem poinformowany, że usterka może zostać naprawiona, ale na mój koszt, ponieważ powstała z mojej winy. Nie dałem się jednak spławić i po ostrej wymianie zdań drogą
X-kom, Lenovo - laptop niesprawny od 5 miesięcy. Pomocy!
Kupiłem laptopa Lenovo Y50-70 u X-Kom we wrześniu, podziałał prawie trzy tygodnie. Laptop nie nadaj się do użytku, od pięciu miesięcy... Lenovo odmawia naprawy, X-Kom nic nie robi. Jestem z niesprawnym sprzętem i nie wiem co robić. Gra w kotka i myszkę trwa już stanowczo zbyt długo...
z- 286
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.