Wuja66 via Android
#etoll #transport
Ja #!$%@? od miesiąca jesteśmy zarejestrowani w E-toll. Dwa tygodnie temu wysłaliśmy maila w sprawie usług internetowych tego gówna i odpowiedzi brak. To dzisiaj chciałem zarejestrować telefony pracowników przez stronę...i zonk. Nie ma takiej opcji. Dzwonię na infolinię "w kolejce przed tobą jest ponad 100 osób". Dobra, czekam 40 min żeby dogadać czemu to nie działa i mnie rozłączyli po komunikacie "jesteś pierwszy kolejce" XDDDDDDD System ma ruszyć za niecałe
Ja #!$%@? od miesiąca jesteśmy zarejestrowani w E-toll. Dwa tygodnie temu wysłaliśmy maila w sprawie usług internetowych tego gówna i odpowiedzi brak. To dzisiaj chciałem zarejestrować telefony pracowników przez stronę...i zonk. Nie ma takiej opcji. Dzwonię na infolinię "w kolejce przed tobą jest ponad 100 osób". Dobra, czekam 40 min żeby dogadać czemu to nie działa i mnie rozłączyli po komunikacie "jesteś pierwszy kolejce" XDDDDDDD System ma ruszyć za niecałe
Każda dama ma cenę. Trzeba po prostu pytać, a nie czaić się z kwiatami.