Pierwszy wykop, nic ambitnego; po prostu wszyscy narzekacie na praktyki producentów towarów i hipermarketów... dlaczego by nie rozpocząć tematu o sklepach z zasadami? Ja zacznę: lubię Lidla bo mimo, że uchodzi za "sklep dla biedy" (przynajmniej w Anglii) to mają tam ciekawe produkty spożywcze, tematyczne miesiące z jeszcze ciekawszymi produktami spożywczymi no i dział z przedmiotami; które zawsze są inne, np. raz wszystko do oświetlenia, innym razem papiernictwo, itd. - ostatnio były to przedmioty służące szyciu, a więc i maszyna krawiecka i z taką oto informacją:
Chodzi o to, że ścieg overlokowy nie jest standardem w maszynach do szycia i krawcowe mają najczęściej trzy maszyny: zwykłą, overlock i coverlock... nie da się bez tych maszyn zrobić wszystkiego w tak łatwy sposób w jaki by było można więc jest to mażeniem każdej domorosłej krawcowej; jednak "domorosłe krawcowe" o standardach branżowych nie wiedzą, a w Lidlu wszystko jest krótko więc kupić można od razu (za to jest tanio) albo nigdy... ucieszył mnie fakt takiej troski o klienta mimo to, że overlockowa maszyna wygląda zupełnie inaczej i mało kto mógłby się pomylić. Tego typu informacje ostrzegające to w Lidlu norma, tę jedną po prostu pstryknąłem... wasza kolej: poproszę przykłady przyjemnych praktyk znanych wam firm (nie musicie pomijać branży komputerowej ale o niej były już takie wykopy).
Komentarze (15)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora