11,5 mln niemieckich aut na świecie truło środowisko! Afera Volkswagena 2.0
Sąd cofnął homologację niemieckiej firmie Volkswagen dla silników diesla. Okazało się, że samochody wyposażone w silnik 2.0 TDI wciąż przekraczają normy emisji.
Superbiz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 154
Komentarze (154)
najlepsze
Trzebabyło się dopierdzielić, a ludzie i tak będą wciąż kupować VAGi, bo wiedzą ile i jak często się płaci za serwis w przypadku innych
Bezpośredni następca, pierwsza generacja 2.0 tdi to była porażka i plucie klientowi w twarz (pękające bloki silnika, wycierające się niewymienne zębatki pompy olejowej to tylko początek listy). Dopiero kilka lat później, gdy ludzie wtopili grubą forsę w naprawy to poprawili.
Podobnie z pierwszymi TSI/TFSI, to była dopiero padaka. Teraz już w miarę chodzą ale za to, co w vag #!$%@?ą wprowadzając nowe jednostki NIGDY NIE KUPIĘ VAG.
Stary mercedesiarz here.
Dokladnie to, co napisałem. Dla ciebie uproszczę i dodam wielkie litery:
PIERWSZA GENERACJA 2.0TDI ORAZ BENZYNOWE TFI/TFSI TO BYŁY AWERYJNE SZROTY, KTÓRE NARAŻAŁY NA ZAJEBISTE KOSZTY NAPRAWY CZĘSTO PRZED PRZEJECHANIEM 100 TYS. KM.
Tyle. Jak chcesz więcej to zrób sobie reaserch w necie, nie będę tu edukował.
Sami brali udział w ustalaniu norm których nie spełnili. Życiowe ryzyko korporacji :)
@UmCykCyk: niehomologowany, nieuku.