Dacia wprost: Ludzie wyłączają systemy wspomagania, po co mamy je sprzedawać?!
"Wiemy, że ludzie dezaktywują lane keep assist, więc dlaczego mielibyśmy go sprzedawać?" - powiedział szef marki Dacia, Denis Le Vot. Dacia chce pozostać przystępna cenowo i nie ma zamiaru
francuskie z- #
- #
- #
- 440
Komentarze (440)
najlepsze
Zobacz aktualne cenniki golfa, octavi itd nie ma tam wzmianki o LKA, jest "Adaptive Lane Assist"
Osobno w sensie lane keep assist i to zajebiste COŚ jest zawsze osobno
@SzycheU: Do poprawy wyników spalania w testach przez rządowe agencje. Przejazd testowy chyba ma sporo sekcji gdzie samochód musi stać w bezruchu i to im poprawia wyniki. BMW nawet robiło przycisk odpalania i wyłączania systemu start stop tuż obok siebie aby ludzie mogli jednym palcem uruchomić samochód i wyłączyć system.
Start-stop to samo - jazda w polskich
@synZnajomejMamyMuminka: lewoskręt w automacie ze start-stop to przejdzie do legendy motoryzacji XD
dojeżdżasz do skrzyżowania:
1. czerwone - wciskasz hamulec (silnik stop)
2. zielone - ruszamy (silnik start)
3. zbliżenie do środka skrzyżowania - hamulec bo jadą z przeciwka (silnik stop)
4. ten z przeciwka przejechał - gaz bo jest trochę miejsca (silnik start, stracona 1 sekunda)
5. mocniejszy gaz bo auto ruszyło
Dacia nie jest Xiaomi wśród smartfonów, obecnie to jest póki co porównywane z Manta (multimedia). Te produkty mają po prostu jedynie jeździć/dzwonić, wszystkie dodatki do nich są zbędnym wymuszeniem konsumentów, którzy chcą mieć w samochodach coś więcej niż tylko kierownicę.
A lane assist testowałem i nie jestem przekonany. Są sytuacje że okropnie wnerwia, kilka razy ściągało mnie na bariery betonowe przy zawężeniu drogi. Więc ostatecznie i tak off. A koledzy z pracy przez lane assist siedzą w komórkach zamiast patrzeć na drogę...
@Vampurr: bardziej niż telefon komórkowy?