Panowie proszę o pomoc, bo męczę się z jedną paczką od listopada. Może ktoś z inpostu mi pomoże.
Od początku: nie zdążyłem odebrać paczki z paczkomatu i w teorii miała ona wrócić do nadawcy. Wróciła do magazynu paczek niedoręczalnych.
Od tego momentu i ja i nadawca tej paczki wykonaliśmy X telefonów na infolinię, następnie X wiadomości do pomoc@inpost.pl (to jest mail który niby obsługuje magazyn przesyłek niedoręczalnych), ostatecznie zawsze dostawaliśmy informację że "nie ma możliwości wysłania przesyłki z Magazynu" i żebyśmy składali reklamację. No to i ja i nadawca na zmianę te reklamacje pisaliśmy i każdą z nich inpost odrzucał.
No i co tu teraz robić, bo ja nie rozumiem tej sytuacji, dlaczego niby "nie ma możliwości wysłania przesyłki z Magazynu" ???
Dalsza rozmowa oczywiście jak z botem, tłumaczę że reklamację składałem X razy a Ci mi każą składać reklamację... No po prostu ręce opadają.
Proszę niech mi ktoś powie w jaki sposób można tę paczkę odebrać? Bo z tego co widzę to ani ja ani nadawca nie mogą nic zrobić.
Dla zainteresowanych pierwotny numer przesyłki : 644100976120500013726174
Po tym jak paczka wraca do zwrotu niby dostaje nowy numer : 520000010499997005535666 (choć mi go nie znajduje)
#inpost #paczkomaty
Komentarze (17)
najlepsze
Przez jakiś czas pomoc@inpost.pl pisali mi że nie mogą wysłać paczki bo jest w trakcie reklamacji. Reklamacja została zamknięta (oczywiście odrzucona) więc piszę do nich znowu, a Ci że dyspozycja paczki jest niemożliwa.
Następnie zadzwoniłem na infolinie, a tam znowu jak rozmowa z botem dostaję pytanie czy nadawca się kontaktował z inpostem - mówię że tak, pisał na pomoc, składał reklamacje i gówno to dało, to dostaję odpowiedź żeby
@lukiboss: Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost sp. z o.o.
§ 14. Reklamacje
14.17 Operator informuje, iż w przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego konsument może skorzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem internetowej platformy ODR, która umożliwia dochodzenie swoich roszczeń w związku z Usługą. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Dzisiaj już nie zadzwonię do mojej miłej pani z Inpostu,jutro rano zadzwonię.Jak się nie rozwiąże to tego czasu to dam Ci znać.
Rozmawiaj z inpostem. Jeśli nie z centralą to oddziałem lokalnym.