30 LAT PO PREMIERZE 1.9TDI.
Dlaczego 1.9tdi jest kultową jednostką? Dobre parametry, prostota i niezawodność podbiły serduszka milionów użytkowników.
A.....1 z- #
- #
- #
- #
- 235
Dlaczego 1.9tdi jest kultową jednostką? Dobre parametry, prostota i niezawodność podbiły serduszka milionów użytkowników.
A.....1 z
Komentarze (235)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Więc nie wiem, czy to kwestia tych maszyn, na których testują, czy nagonka na stare diesle jest wymyślona ;)
@Wacek1991: Chyba udawało się tylko do EURO 4 dojść.(Wtedy nie wiedzieli jeszcze jak ustawiać, żeby tylko testy dobrze wychodziły :D )
@kasztan00: Ale żaden na pewno nie palił tak mało jak TDI (poza tymi Fiatami sprzedawanymi tylko we włoszech), bo zanim konkurencja weszła z wtryskiem bezpośrednim w dieslach w samochodach osobowych to minęło 7-8 lat. Zresztą Chris wszystko wyjaśnił. Polacy to by nawet mogli żyć z silnikiem tak głośnym, że by tracili słuch aby tylko mniej palił.
@Serwis_UTB: Był gdzieś fajny film w tym temacie, VAG przeszedł na CR wtedy kiedy CR stał się faktycznie lepszy od pompowtryskiwaczy, tzn gdy dogonił, a potem przekroczył ciśnienia wtrysku w nich osiągane.
(Oczywiście nie bez znaczenia były też kwestie patentowe i licencyjne ;))