Witam koledzy i koleżanki.
To już mój drugi wpis i co najlepsze po części drugi znowu na temat sklepu MediaMarkt xD
Ale zacznijmy od początku:
W sobotę znalazłem fajną promocję na Telewizor SONY KE-55XH9077 za dokładnie 3299zł właśnie w sklepie internetowym MediaMarkt i stwierdziłem, że sobie zrobię taki prezent na spóźnione urodziny, no i tutaj wszystko poszło gładko zapłacone, powiadomienie przyszło, już w poniedziałek wysłali tv i na wtorek zaplanowana dostawa.
I teraz zaczynamy przygodę z firmą kurierską:
Dnia 29.06.2021 została mi dostarczona paczka firmą kurierską "Zadbano", oczywiście mnie nie było w domu i odebrała moja mama, ja mijałem Panów kurierów przy samochodzie, już zmierzając do domu. W domu zauważyłem, że karton jest lekko uszkodzony w dolnym rogu oraz na kartonie widnieje ślad po budzie i pytam się mamy czy podpisywała odbiór a moja mama, że nic nie podpisała, nawet nic jej kurier nie dał do podpisu xDD (tutaj będzie złożone doniesienie na policji o podrobienie podpisu) super fajnie paczkę nawet kurierzy wnieśli, mimo że to było dodatkowo płatne. Po odpakowaniu telewizora z kartonu zauważyłem ze coś tutaj nie pasuje i moim oczom ukazało się jebitnie uszkodzenie matrycy (właśnie w tym miejscu, gdzie widnieje odcisk buta na kartonie) to, co tutaj zrobić ? Myk po telefon i do kuriera - minęło dosłownie 10 minut od odjechania. Dzwonie do kuriera, czy może wrócić, spisać protokół szkody i mu tłumacze ze cała matryca jest pęknięta, mówi okej. Za chwile oddzwonię. Oddzwania po 10 minutach z tekstem, że już jest poza moim rejonem i nie posiada przy sobie blankietów szkody xDDDDDD i jutro może podjechać (to mówię chuj ci w dupę). Następnie dzwonie do firmy kurierskiej na centrale w celu spisania protokołu szkody i tam miła Pani utworzyła zlecenie, ale na dzień następny.
W ciągu dnia mailowo i przez infolinie sklepu MediaMarkt przedstawiłem całą sytuacje i utworzyliśmy zgłoszenie reklamacyjne.
Następny dzień
Środa 30.06.2021
Do przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody już nic nie działałem, bo, co więcej mogłem ? Ale okej, przed godziną 12 przyjechało dwóch o dziwo innych kurierów (tamci się chyba obsrali) i przeszli do czynności spisania protokołu, porobili masę zdjęć, spisali protokół dali mi zrobić zdjęcie, ale co najlepsze, protokół spisuje się teraz w wersji elektronicznej xDDDD przy mnie pan na brudno tylko spisał i dał mi zrobić zdjęcie a później wprowadził to cyfrowo XDDD a mi dzień wcześniej fagas gadał ze nie ma blankietów...
Zrobiliśmy też pomiary kartonu, gdzie jest ślad buta z miejscem pęknięcia matrycy (pasowało idealnie) no i na tym zakończyliśmy.
Ja jeszcze w ten sam dzień dzwoniłem do MediaMarkt 4x upewnić się, czy moje zgłoszenie dotarło i czy jest protokół szkody od nich i każdy mi mówił co innego. Jeden konsultant powiedział, że tak zgłoszenie jest i widzę protokół szkody, też jest.
Następna rozmowa zaprzeczyła pierwszej a jeszcze następna potwierdziła pierwszą xDDDDDDD dobrze, że sobie nagrywam rozmowy ;)
Tak wygląda protokół:
Następny dzień:
Czwartek 01.07.2021
Od dnia dzisiejszego znowu zero odzewu, że strony MM więc znowu dzwonie na infolinie ich podenerwować jak sytuacja wygląda i niczego się nie dowiedziałem xd
Ale teraz przejdźmy do najlepszego:
Coś mnie tchnęło, aby uzyskać protokół szkody, z wersji elektronicznej to stwierdziłem, że zadzwonię o dosłanie na mila.
Udało się dodzwonić, po rozmowie z Panem stwierdził, że sklep ma wgląd do tego i po co ja to potrzebuje xd to mówię, że przyda mi się do mojej dokumentacji i okej to wysyła (nie wysłał xD) Po godzinie napisałem maila, że proszę o wysłanie protokołu szkody tego i tego zlecenia, dostałem wiadomość o nadaniu numeru zlecenia do wysłania mi na maila protokołu xDDDDD i co ? Nie wysłali xDDDDD dzwonie popołudni ok. 14 godziny zapytać się co tam odpierdalają no ale odebrała Pani z ładnym głosem przedstawiłem sytuacje i mi wysłała po 5 minutach już miałem na skrzynce.
JAKI WKURW MNIE OGARNĄŁ JAK ZOBACZYŁEM TEN PROTOKÓŁ
5 zdjęć dodali, z czego 2 zdjęcia samego protokołu xDDDDDDDDD wgl nic się nie trzymało kupy, kurierzy robili sobie w moim domu sesje, chyba z 50 zdjęć zrobili, plus też robiliśmy te pomiary i nic z tego nie zostało w protokole zamieszczone. Pomimo że jest w protokole napisane, karton uszkodzony to zrobili zdjęcie z kartonu i takie dodali do protokołu xDDDD
Oczywiście odpisałem i całą sprawę zgłosiłem dalej
Skriny dosłanego protokołu:
Zdjęcia z protokołu:
Takie zostały przedstawione zdjęcia w protokole więc przesłałem rozmowę do MM i dodałem więcej zdjęć:
Odpowiedź do firmy kurierskiej - do dzisiaj nic nie odpisali
i Wiadomość przesłałem też do MM
i takie zdjęcia dosłałem :
I teraz nie mam ani jednej informacji, na jakim etapie jest moja spraw, firma kurierska "Zadbanao" ale nie zadbano ma to w dupie i ewidentnie próbuje coś ukryć, MediaMarkt też kładzie na to lache - dla nich liczy się tylko kasa a klient to idiota. Nie mam żadnych dokładnych informacji, co się dzieje, na jakim etapie jest moja sprawa nic, zero sam muszę wszędzie dzwonić i wojny prowadzić...
Dodam jeszcze jeden wątek rozmowy z rzecznikiem praw konsumenta:
Wczoraj w godzinach 15-16 miałem rozmowę z rzecznikiem i po przedstawieni jej całej sytuacji powiedziała, jak wygląda moja sytuacja:
Pani rzecznik na wstępnie powiedziała mi, że takie sprawy są trudne, ale do wygrania, na duży mój plus jest czas zgłoszeń oraz zapis na protokole, że karton uszkodzony a brak zamieszczonych zdjęć co jej też wydało się dziwne i prosiła, abym tylko dopisał w mailu do MM, że żądam z tytułu rękojmi wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy (tak też zrobiłem)
Miraski co o tym sądzicie ? czy ja za bardzo przesadzam czy firma kurierska chce mnie wydymać ?
Proszę was o jakieś opinie.
Dodam jeszcze informacje MOŻĘ MM ZWRÓCI UWAGE NA TEN WPIS:
Numer zamówienia 93527851-01.
Numer reklamacji Zagadnienie: 210629-053808
Komentarze (306)
najlepsze
Jak mi kurier przyniósł indukcję to poprosiłem, żeby poczekał - rozpakowałem, popatrzyłem czy szkło całe i z czystym sumieniem podpisałem odebranie przesyłki. Im większy gabaryt tym większy kłopot.
Lata temu czytałem (chyba nawet na wykopie) jak babka kupiła lodówkę przez internet. Kurier przyjechał ...2h po umówionym terminie więc babka była już