Życzę im powodzenia, ale typowy paczkomat ma przyłącze 1 fazowe 230V i zużywa miesięcznie max 100 kWh. Stacja ładowania samochodów potrzebuje tego prądu "nieco" więcej. Zdjęcie niżej.
@CzlowiekZarowka: złóż u nich reklamację i pogadamy. Ostatnią uznali mi w 2017 roku, na kilkaset wysłanych. Paczki porozjeżdżane paleciakami i samochodami, pomiażdżone, wymiętolone jak z dupy słonia.
Tak, ja wiem że każdemu przewoźnikowi się zdarza. Tylko inni za swoje szkody biorą odpowiedzialność, a InPost od wielu lat odrzuca wszystko jak leci bo mają tylko jeden wzór odpowiedzi na reklamację xD
Czy ktoś z komentujących czytał artykuł. Nie mają dodawać ładowania do istniejących paczkomatów tylko do nowych w Łodzi. Wszelkie komentarze o poborze prądu, miejsca w jakim jego ulubiony paczkomat stoi czy jak mało miejsca koło niego jest są z dupy.
@cypis666: Niestety, chyba nikt. Po samym nagłówku do głowy wpada im błyskotliwy komentarz o braku miejsca parkingowego i czym prędzej lecą na dół strony zanim ktoś ich uprzedzi.
Komentarze (146)
najlepsze
@emerald: jeździ od paczkomatu do paczkomatu. Jak na każdym w międzyczasie się doładuje, to wieczorem będzie full ;)
Stacja ładowania samochodów potrzebuje tego prądu "nieco" więcej. Zdjęcie niżej.
Tak, ja wiem że każdemu przewoźnikowi się zdarza. Tylko inni za swoje szkody biorą odpowiedzialność, a InPost od wielu lat odrzuca wszystko jak leci bo mają tylko jeden wzór odpowiedzi na reklamację xD
ale dla wykopków przeczytać więcej niż tytuł to xD
@cypis666: Niestety, chyba nikt. Po samym nagłówku do głowy wpada im błyskotliwy komentarz o braku miejsca parkingowego i czym prędzej lecą na dół strony zanim ktoś ich uprzedzi.
@wipok: Nie zdziwiłbym się gdyby zrobili jakieś blokady miejsc parkingowych sterowane smartfonem.
Komentarz usunięty przez moderatora