Jestem jedynym któremu się to nie podoba? Moje argumenty to po pierwsze pójście po niskiej linii oporu, wszystko jest to samo, modele, tekstury, świat. To nie remaster, tylko dodanie efektów i zmiana sposobu renderowania. Estetyki się to nie trzyma. Po drugie mroczny klimat opuszczonej bazy zastąpiony został świecącymi się jak psu jajca pomieszczeniami. To tak jakby nowy Doom był nie na marsie tylko na
@TymRazemNieBedeBordo: a według mnie wygląda to dobrze. Może trochę za widno, ale dzięki raytracingowi nawet stara gra ze światem low-poly nabiera zupełnie innego wymiaru z takim oświetleniem.
Najbardziej chciał bym zobaczyć taką przeróbkę Dooma 3, ale podejrzewam, że przetrzepanie tekstur i próba utrzymania ciemności tam, gdzie oryginalnie było ciemno może wymagać znacznie więcej pracy niż przy grze, która nawet bumpmappingu nie miała. Mam nadzieję, że komuś uda się odpalić to na
@presha: no i widzisz - sedno w tym, że gdyby wyposażyli w raytracing jakąś mocniejszą grę niż Q2 z 1997 to by pewnie nie odpaliło na RTX :) a tak mają stabilne 30 fpsów ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Komentarze (196)
najlepsze
Jestem jedynym któremu się to nie podoba?
Moje argumenty to po pierwsze pójście po niskiej linii oporu, wszystko jest to samo, modele, tekstury, świat. To nie remaster, tylko dodanie efektów i zmiana sposobu renderowania. Estetyki się to nie trzyma.
Po drugie mroczny klimat opuszczonej bazy zastąpiony został świecącymi się jak psu jajca pomieszczeniami. To tak jakby nowy Doom był nie na marsie tylko na
@TymRazemNieBedeBordo: chyba linii najmniejszego oporu
Najbardziej chciał bym zobaczyć taką przeróbkę Dooma 3, ale podejrzewam, że przetrzepanie tekstur i próba utrzymania ciemności tam, gdzie oryginalnie było ciemno może wymagać znacznie więcej pracy niż przy grze, która nawet bumpmappingu nie miała. Mam nadzieję, że komuś uda się odpalić to na
(ಠ‸ಠ)