Prawie 9 mln Polaków blokuje reklamy w sieci
W 2017 roku 8,8 mln internautów w Polsce blokowało reklamy na odwiedzanych stronach w sieci, a liczba użytkowników adblocków rośnie w tempie dwucyfrowym - wynika z raportu IAB Polska. Przybywa też internautów rozważających zainstalowanie w ich urządzeniach programów do blokowania reklam.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 332
Komentarze (332)
najlepsze
2. wkurzony użytkownik blokuje reklamy, obrywa się wszystkim stronom, nawet tym, które nie robią ze swojej strony #!$%@?łka,
3. zakładaj paywalle
4. użytkownik pokazuje środkowy palec albo omija paywalle
5. wszyscy mają ból dupy i brak profitu
W mojej skromnej ocenie mogłaby zaistnieć dobrowolna lista stron na których programy typu adbock nie blokowałyby reklam. Chodzi mi o wskaźnik poziomu agresywności reklam, gdzie użytkownik
@mug3n:
I to jest najlepsze rozwiązanie - PŁACIĆ za treść. Tak było od dziesiątek lat, i działało. I przez/dzięki temu treści było mniej, a była znacznie wyższej jakości.
Ludzie z blokerami nawet tego nie zauważą :D Poprawa jakości reklam najwyżej ograniczy nowe instalacje, ale jak już ktoś używa to raczej tak łatwo nie zrezygnuje.
Czytam artykuł, a tu włącza się jakiś film nie na temat (i jeszcze miniaturka śledzi cię gdy zjeżdżasz w dół, a co bardziej ułomne portale to tak ukryją ten film że nie wiesz gdzie go odnaleźć żeby wyłączyć), albo reklama z jęczącą kobietą (i to za dnia). Chcesz
@d0k0p: na pohybel Januszowym reklamodawcą, gnijcie kanalie