Prawie 9 mln Polaków blokuje reklamy w sieci
W 2017 roku 8,8 mln internautów w Polsce blokowało reklamy na odwiedzanych stronach w sieci, a liczba użytkowników adblocków rośnie w tempie dwucyfrowym - wynika z raportu IAB Polska. Przybywa też internautów rozważających zainstalowanie w ich urządzeniach programów do blokowania reklam.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 332
Komentarze (332)
najlepsze
Pierwszą jest firefox druga adblock.
Jakby reklamy były od początku cywilizowane, wyważone i nie narzucające się, AdBlock być może by nigdy nie powstał.
@Emes91: na początku były. Tak samo jak i strony.
Była taka zasada "webmasterska" - z lewej strony menu, na górze baner reklamowy, z prawej strony ewentualnie skyscrapper. Na samym dole stopka. I nikt nie blokował żadnych reklam (bo i nawet jak - baner był klikalnym obrazkiem).
Później weszły popupy, reklamy na warstwach i cały syf. A zamiast przejrzystego menu z lewej strony jest mnóstwo kwadratów/odnośników
*Użytkownicy blokują reklamy*
Administratorzy:
reklama to szkodnik z definicji. ty masz stracic, reklamodawca zyskac.
Wyłączcie na chwile adblocki i spójrzcie na to :)
bazarynka.com