Państwo wytoczyło wojnę reklamom suplementów diety
Wyglądają jak lekarstwa i są reklamowane jak lekarstwa, ale suplementy diety to tylko żywność. GIS nie ma skutecznych narzędzi, by walczyć z nieuczciwymi reklamami suplementów, więc z odsieczą przyszedł UOKiK, który nałożył 26 mln zł kary na polską firmę Aflofarm, rynkowego potentata.
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- 78
- Odpowiedz
Komentarze (78)
najlepsze
Te reklamy są wszędzie. W przeważającej większości są to reklamy środków Alfofarmu - magmisie, bioretencje, upławy, pieczenie, konar stoi, "bo znikają boczki" itd.
Ustawodawca powinien zrobić zapis, że nie należy reklamować produktów ziołowych bądź substancji ogólnodostępnych jako leki zmieniajace życie.
Nie widzimy w telewizji reklam leku typu hydrokortyzon, który pomaga w astmie
Zamiast dziecku dać pomarańcze, jabłko, banana czy winogrono to mamusia kupuje przetworzony chemicznie "słodycz" udający lekarstwo ;-/
niestety w tej sytuacji to reklamy są skuteczne a nie "leki"
A na poważnie przeraziłam się, gdy reklamy wmawiały, że jak się jest kobietą, to
@jadwiga-m:
Dokładnie, to jest szkodliwe społecznie.
Przecież te #!$%@? koncerny żyją z ludzkiej krzywdy.
I jakość kiły z rzerzączką, w większości.
Najwięksi reklamodawcy w mediach pozainternetowych (dane cennikowe Kantar Media)
AFLOFARM FARMACJA POLSKA 1 834 436 564 zł , +9,1%
: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kto-wydaje-najwiecej-na-reklame
to jest wg cen cennikowych. Czyli prawdopodbnie wartości faktyczne są kilka razy niższe
#!$%@? dające ziołowe wyciągi na wszystkie schorzenia, których efekty pojawiają się najwcześniej po 2 miesiącach regularnego stosowania. No i hit, suplement na niespokojne nogi, których etiologii całkowicie nie poznano xD
Do tego całe stado ziębitów i altmedów, którzy naturalnymi sposobami, witaminą c, magnezami, czosnkiem, orzechami i brokułem leczyliby wszystko co tylko się