#play #reklamacja #oszustwo #prawokonsumenckie
Drogi Playu,
Wasze podejście do klienta, Wasza obsługa klienta oraz to jak traktujecie zgłoszenia jest po prostu bezczelnością.
W dniu 22/04 przedłużyłem z Wami umowę, ponieważ przejęliście UPC.
W ciągu rozmowy otrzymałem zapewnienie, że moje pakiety nie zmienią się w stosunku do tego co miałem w UPC oraz otrzymam dodatkowo HBO (którego nie chciałem), a cena pozostanie niezmienna.
Niestety zgodziłem się na to i to był mój największy
Drogi Playu,
Wasze podejście do klienta, Wasza obsługa klienta oraz to jak traktujecie zgłoszenia jest po prostu bezczelnością.
W dniu 22/04 przedłużyłem z Wami umowę, ponieważ przejęliście UPC.
W ciągu rozmowy otrzymałem zapewnienie, że moje pakiety nie zmienią się w stosunku do tego co miałem w UPC oraz otrzymam dodatkowo HBO (którego nie chciałem), a cena pozostanie niezmienna.
Niestety zgodziłem się na to i to był mój największy
Drogi Playu,
Wasze podejście do klienta, Wasza obsługa klienta oraz to jak traktujecie zgłoszenia jest po prostu bezczelnością.
W dniu 22/04 przedłużyłem z Wami umowę, ponieważ przejęliście UPC.
W ciągu rozmowy otrzymałem zapewnienie, że moje pakiety nie zmienią się w stosunku do tego co miałem w UPC oraz otrzymam dodatkowo HBO (którego nie chciałem), a cena pozostanie niezmienna.
Niestety zgodziłem się na to i to był mój największy błąd.
W dniu
Póżcie mi nagłośnić to co robią.