Aktywne Wpisy
![Vagabund](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3f93a45071b30b2be9ce34787f8fe682c276ef18288668c56d882db235706fa0,q60.png)
Vagabund +47
Za jakies 5 godzin bede w Polsce (。◕‿‿◕。)
Plujta, mówta co chceta. Tego uczucia nie da się opisac
Pozdrawiam cieplutko i udanego weekendu
#emigracja
Plujta, mówta co chceta. Tego uczucia nie da się opisac
Pozdrawiam cieplutko i udanego weekendu
#emigracja
![InnyWymiar90](https://wykop.pl/cdn/c0834752/aa009b1d65b1cfbeceeecc793cab512306356638bae6189d62ffdec47ba86cab,q60.jpg)
InnyWymiar90 +34
Może nikt nie zauważy
![InnyWymiar90 - Może nikt nie zauważy](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ced0da519d9a50a75c5e8276ff36a481546a6a34de95c187b97396defcc07b3b,w150.jpg)
źródło: temp_file1373174517964285141
Pobierz
#xbox #xboxseriesx #gamepass #hellblade #pcmasterrace #konsole #gry
źródło: 8530f9c6044ff44d5517
Pobierz7 lat to robili i chyba nie zanosi się na to, żeby było widać ten przepracowany czas, skoro boją się pokazać choćby 30 sekund jakiegoś losowego gameplayu.
Już nawet nie wspominam o braku 60fps bo to totalna żenada przy takiej korytarzówce.
@Beeercik: Skąd info, że 7 lat robili?
Teoria spiskowa jest taka, że Microsoft chce ubić Ninje ale nie mają pretekstu. A po wydaniu Hellblade, które nie ma żadnej kampanii marketingowej i będzie od razu dostępne w gamepass to po jakimś czasie powiedzą, że była beznadziejna sprzedaż i studio idzie pod scyzoryk.
@GratisLPG : Może przesadziłem bo w międzyczasie był przecież jeszcze taki twór jak Bleeding Edge ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nawet 4,5 roku jak na ~8-godzinną korytarzówkę to dość sporo czasu i jeśli nie będzie wielu zmian w gameplayu względem jedynki no to kiepsko. Same ładne widoczki to za mało w 2024.
@GratisLPG: zalecam mniej czytania Twittera XD
@Poroniec: Nie mam twittera, więc wymień fusy bo wróżysz bzdury.
@Beeercik: Nie bardzo, są akcjonariusze i im coś trzeba powiedzieć.
@GratisLPG: akcjonariusze Microsoftu to najbardziej interesuje AI i Azure czyli drukarnie pieniędzy, a jak zamkniesz fizyczne biuro z giereczkami +100 osób to Ci będą brawo bić bo koszty ściąłeś. Jak chcesz zamykać studio to je zamykasz - przecież nikt nie podał przyczyny dlaczego Tango zostało zamknięte, więc po co szukanie wymówek? Te teorie spiskowe tworzone przez ludzi w internecie nie mają na
@Poroniec : Według mnie to zamknęli ich po prostu dlatego, że po Tango, które zrobiło The Evil Within nie ma już śladu bo odszedł jego wizjoner i założyciel, który zresztą wziął ze sobą najlepszych pracowników.
Ci którzy zostali byli w stanie zrobić Hifi Rush - no i z całym szacunkiem dla tej gry, to nie jest żaden system seller ani gra, która mogłaby
Ja po prostu mam nadzieję, że zamiast zamykać to będą rozbudowywać. Studia Zenimaxu, łącznie z Beth, są hmmm... understuffed jak na rynek AAA. Arkane robiło Redfalla chyba w 100 osób XD Zresztą podobnie jest w XGS, zarówno Compulsion