Wpis z mikrobloga

@Eustachiusz: nie podchodź do tego personalnie. Traktują Ciebie jako tylko cyfrę w Excelu. Ta "promocja" to też standardowy szablon oferty dla osób, które zdecydowały się odejść. Do tego wysyłany przez automat. Czynnika ludzkiego tam nie ma żadnego. Nie myśl, że teraz ktoś się przejął Twoim odejściem i stwierdził: "Eustahiuszu jesteś z nami tyle, rozmawiałem z menadżerem, tyle możemy dla Ciebie zrobić". To tylko ostateczna próba, na którą niewielki odsetek się jeszcze
  • Odpowiedz
  • 1
@hyperlink nie no wiem, bardziej mnie wkurzają ci ludzie w salonach, którzy nigdy nic nie mogą, a potem się okazuje że jak przyjedziesz na koniec miesiąca a oni nie wyrobili normy umów to nagle jakieś zniżki mają, żeby tylko człowieka przyciągnąć. Sam tak miałem, jedyny raz kiedy coś z nimi ugrałem
  • Odpowiedz
@Eustachiusz Salony to trochę inna historia, tam jest jakieś pole manewru, ale czasami też bardzo niewielkie. Poza tym nie rozumiem sensu pakowania się w abonamenty. Kiedyś to oznaczało to niby jakiś prestiż, ale dziś? To tylko szukanie frajera, który za to samo zapłaci więcej niż na kartę. Od lat tylko karta, biorę fakturę na doładowanie i elo, normalnie mi to w działalności rozliczają. A oszczędności w kwestii skali - spore.
  • Odpowiedz
księgowy mi mówił że najlepiej abonament i dla mnie też najwygodniej


@Eustachiusz: bzdura, zmień księgowego w takim razie. bo dymają Ciebie podwójnie. Oferta dla biznesu najczęściej jest taka sama jak dla klienta indywidualnego, tylko że netto + VAT. Ja płacę 16,90 zł brutto za nolimit, 12 GB (i 3 GB w UE). Na moje potrzeby wystarczające.
  • Odpowiedz
  • 0
@hyperlink: miałem abo za 25/ mies i mi wystarczało, a na doładowaniach co chwilę mi brakowało internetu i w sumie drożej to wychodziło. Teraz sobie muszę zmienić na chwilę na inną sieć i wrócić do play, żeby mi weszła promka na internet. I właśnie do mnie pani dzwoniła czemu rezygnuję xD
  • Odpowiedz