Wpis z mikrobloga

Dzwoniłem dzisiaj na infolinię banku i w celu weryfikacji miałem wpisać swój login i hasło do banku. To normalna praktyka w innych bankach? Trochę zajeżdża jak scam ale numer z oficjalnej strony #millenium #banki
  • 9
  • Odpowiedz
@bracikk a millenium nie ma jakiegoś telekodu do bankowości internetowej? Może o to chodziło, jak się wpisze to zostaniesz potraktowany jako zweryfikowany klient. Pamiętam, że mBank miał takie rozwiązanie i nigdy tego telekodu nie pamiętałem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@bracikk jakoś automat Cię musi zweryfikować
( ʖ̯)
Teoretycznie login można odgadnąć, hasło gorzej. I teoretycznie więcej niż jedna osoba może mieć taki sam pin ustawiony. Jeśli dzwonisz na oficjalny nr telefonu to raczej strachu nie ma. W drugą stronę przestępcy mogą dzwonić i mogą „podłożyć” wyświetlany numer. Natomiast ciekaw jestem czy jest taka sama weryfikacja jak dzwonisz z poziomu zalogowanej aplikacji. Akurat z Millenium nie
  • Odpowiedz
To normalna praktyka w innych bankach?


@bracikk: Nie. Natomiast w Millennium to normalne. Millennium pod względem polityki haseł jest lata świetlne za innymi bankami. Hasło ma stałą ilość cyfr i tylko może mieć cyfry ()
  • Odpowiedz
#!$%@? sprawa, strach dzwonić na infolinię bo nie wiadomo kto tam jest po drugiej stronie


@bracikk: nie, jak ty dzwonisz na infolinie to napewno bedzie bank jezeli z oficjalnej strony wziales numer albo dzwonisz przez aplikacje. to ze sie pojawil numer kogos dzwoniacego do ciebie jako bank to to mozna podrobic - operatorzy nie sprawdzaja czy rzeczywiscie dany numer nalezy do dzwoniacego
  • Odpowiedz