Wpis z mikrobloga

Analiza wpływu budowy tylko jednej nowej dzielnicy mieszkaniowej na terenach po Okęciu:

74mld wartości dodanej brutto dla miasta Warszawy i 17 mld dodatkowego dochodu sektora finansów publicznych

Analiza zespołu mickpl i farmazoniarze ?

Uga buga to tylko beton i firanki iks de !

I dlatego właśnie spadkowicze grają w przegranym zespole, który nie istnieje poza wypierającą rzeczywistość banieczką. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nieruchomosci #mieszkanienastart #ekonomia #gospodarka #wkpinvestments
wypopekX - Analiza wpływu budowy tylko jednej nowej dzielnicy mieszkaniowej na terena...

źródło: CPK

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
@wypopekX:
- "ma potencjał" czyli górne widełki
- "wygeneruje 14tys. nowych miejsc pracy", rozumiem, że w wawce i polsce miejsca brakuje i nigdzie indzie nie da się wygenerować?
-"od branży budowlanej (bezpośredni) oraz jej dostawców (pośredni)" czyli będzie zysk(?) z budowania betonowych klocków Xd chyba któreś państwo zaczynające się na "Ch" i kończące na "y" to przerabiało.

stek bzdur i farmazonów
  • Odpowiedz
  • 0
stek bzdur i farmazonów


@mch0588: kontranaliza na poziomie wykopka

Już porównanie do Chin pokazuje poziom demagogii. W dupie jesteście spadkwowicze i powinniście w niej pozostać. Dla dobra kraju.
  • Odpowiedz
@wypopekX: A ile Warszawa straci na zamknięciu lotniska Chopina - ile miejsc pracy, ile zniknie firm obsługujących samo lotnisko, ile zniknie punktów usługowych, ile taksówkarzy straci pracę?

W zamian proponujesz kolejne klitki pod wynajem? xDD Tak, zlikwidujmy przemysł i usługi, budujmy tylko kolejne dzielnice klitek inwestycyjnych, genialny pomysł.

Łapy precz od Okęcia. Budujcie sobie klitki w Baranowie. Do woli. Proponuję otoczyć Baranów klitkami inwestycyjnymi które wygenerują kolejne 774 mld wartości dodanej,
  • Odpowiedz
A ile Warszawa straci na zamknięciu lotniska Chopina - ile miejsc pracy, ile zniknie firm obsługujących samo lotnisko, ile zniknie punktów usługowych, ile taksówkarzy straci pracę?


A dlaczego ma cos zniknac? Przeciez nowe lotnisko bedzie jeszcze wieksze i prawdopodbnie bedzie potrzebowalo wiekszej ilosci obslugi (choc mam nadzieje ze nie), a z taksiarzami to najlepsze - no ci to dopiero sie uciesza na kursy 50km :)


W zamian proponujesz kolejne klitki pod wynajem?
  • Odpowiedz
w dupie mam CPK ale żeby pisać że budowa mieszkań nie wpływa dodatnio na gospodarkę i branże powiązane to trzeba być albo #!$%@?ętym albo zadaniowanym


@wypopekX: Wpływa "aż" na 2 lata. Potem budowlańcy wyjeżdżają i masz bezwartościowe gospodarczo klitki na wynajem.

Może inaczej, wyobrażasz sobie, że Chiny mają miliardy z tych pobudowanych blokowisk, czy jak? ;) Przecież to jest wydmuszka. Okęcie zapewnia realny dopływ gotówy, a przede wszystkim - pracę dla
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin:

no teraz to poplynales...

Jakie "zyski" ma miast z tego, ze ma w swoim dobrym miejscu lotnisku zajmujace mnostwo miejsca i impaktujace na przestrzen do okola?. Najlepsze jest to, ze lotnisko nie nalezy do miasta, nie czerpie z niego zadnych zyskow bezposrednio, a wykfalifikowane podmioty i ludzi w nich pracujacy - beda to robic TAK SAMO a nawet bardziej (bo wieksze) w baranowie.

W zamina Warszawa ma wylaczona z uzytku
  • Odpowiedz
Jakie "zyski" ma miast z tego, ze ma w swoim dobrym miejscu lotnisku zajmujace mnostwo miejsca i impaktujace na przestrzen do okola?.


@del855: O miejscach pracy, usługach kolega słyszał?

Czy czasem fanatycy CPK nie dostają małpiego rozumu z lobbowaniem za "zyskami" i "miejscami pracy" które CPK ma generować? Rozumiem, że Okęcia ta sama logika już nie dotyczy?

Najlepsze jest to, ze lotnisko nie nalezy do miasta, nie czerpie z niego zadnych
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin:

1. Napisalem wyraznie, ze mam nadzieje, ze miejsc pracy bedzie mniej na nowym WIEKSZYM lotnisku, bo bedzie urzadzone w duchu wiekszje automatyzacji, wiec dla mnie to ZADEN argument ile tam ludzi bedzie pracowac, a nawet odwrotnie - cieszlbym sie gdyby pracowalo malo. Bo ta firma jest lepsza co realizuje te same uslugi za pomoca mniejszej ilosci pracownikow.

Wiec jedyne "mijesca pracy" jakie znikna - to te na skutek unowoczesnienia nowego
  • Odpowiedz
bo nie rozumime co poza dojazdem sie dla nich zmieni?


@del855: To się zmieni, że podatki z ich pracy zasilą gminę Baranów.

odatki beda placone tam, gdzie beda zarejestrowane firmy


@del855: czyli w Łodzi i Baranowie głównie. Optymalizacja - Warszawa jest droga.

3. Tak z ciekaowsci - Ty chcesz miec sprawne lotnisko o jak najnizszych kosztach obslugi i njawiekszych mozliwosciach, czy miejsca pracy?


@del855: A jedno wyklucza drugie? Wystarczy
  • Odpowiedz
@Yuri_Yslin:

Czlowieku, wez w kocnu przyjmij do wiadomosci, ze podatki rozlicza sie w miejscu rejstracji firmy, a nie jej obszaru dzialania. Tak samo jak pracownik nie placi pitu tam gdzie pracuje, tylko tam gdzie mieszka. Baranow jedyne co zyska, a co straci warszawa - to podatek od nieruchomosci, tkory w naszych warunkach jest po prostu zbyt niski zeby go rozpatrywac jako cos istotonego. A podateki w calym kraju sa takei same,
  • Odpowiedz
Czlowieku, wez w kocnu przyjmij do wiadomosci, ze podatki rozlicza sie w miejscu rejstracji firmy, a nie jej obszaru dzialania.


@del855: A co ja napisałem xD

Baranow jedyne co zyska, a co straci warszawa - to podatek od nieruchomosci,


@del855: Bzdury. Nie ma sensu trzymać firmy w drogiej Warszawie. Chyba, że lubisz płacić za np. biuro 4x więcej, niż zapłacisz w Żyrardowie, który jest na dodatek bliżej do CPK. Myślisz,
  • Odpowiedz
1. Ktorys raz piszesz, ze jakies firmy, nie wiadomo jakie, w zwiazku z przeniesieniem lotniska czyli miejsca wykonywania pracy - zaczna placici podatki w baranowie. Dlaczego maja to robic? A jesli dzis firm serwisujaca silniki lotnicze jest zarejstrowana np. w kutnie - to co? To czy ktos przez 30 lat zmusil ich do przejretrowanai do waw? co to kogo interesuje.... A no i ze biura. Tzn jakie biura, czyje? Podaj konkrety. Kto
  • Odpowiedz