Wpis z mikrobloga

@XailonOZ: Torres - w takiej budzie silnik wielkości cisowianki, 160KM + zwykły 6-biegowy hydrokinetyk jak w autobusie, a to jedyny wybór.
Rexton, buda jak w GLS, silnik 2,2l czyli wchodzi we wszystkie europejskie wyższe akcyzy i podatki "od 2000cm3 w górę", oferując 202KM i znów z hydrokinetykiem, tyle że 8-biegowym. Dalej odczucia jak w mikrobusie.
Weź to zestaw nawet z vagowskim 2.0tdi 200KM + DSG albo czymś od BMW, nawet Hyundai
  • Odpowiedz
  • 0
@tellet:
1) Torres (jak i reszta modeli z tym silnikiem) daje możliwość instalacji LPG. Z tego co wiem, można urwać albo rabat albo LPG. Więc znajdzie klienta. Dodatkowo, jest to akurat największy obecnie oferowany samochód na rynku z "fabryczną" instalacją. Torres 4,7m vs 4,4m w Dusterze robi różnicę.
2) Rexton. Który podobny odpowiednik VAG albo BMW ma ramę? Który z nich pociągnie na haku 3,5 tony?
Spieszę z przykładem: BMW X7
  • Odpowiedz
@XailonOZ: No ale to jak potrzebujesz taczki do wożenia kartofli, robotników i zaprawy na budowy, czy suva do domu?
Bo jak taczki, to wtedy też nie bierzesz X7 czy GLSa tylko iveco albo żuka :D. Przy Iveco/ducato jak przekonasz urzędnika, że długa wersja na bliźniakach z tyłu jest do wożenia styropianu albo ptactwa wyłącznie latającego, to nawet zarejestrujesz na 3.5T
Owszem takie auta jak torres czy rexton też znajdą klienta, ale
  • Odpowiedz