Wpis z mikrobloga

Wczoraj podczas powrotu do Polski z Norwegii liniami lotniczymi WiZZ Air, uszkodzono mi bagaż rejestrowany. Zgłosiłem to na lotnisko, ale Pani powiedziała że dalej muszę już wysyłać email do wizzaira czy gdzieś indziej? Orientuje ktoś się co dalej robić? Miał ktoś ostatnio taki przypadek?

#wizzair #samoloty #reklamacja #linielotnicze
  • 7
  • Odpowiedz
@KurpKur1: Ciekawe. U mnie równiez lot do Norwegii. Relacja Gdańsk-Tromso WizzAir ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja miałem w lutym. Z lotniska musisz mieć ten kwitek PIR. Ponadto zachowaj ten TAG (ten papierek przewiązany przez rączkę bagażu) i naklejkę. No i obligatoryjnie fotki całego bagażu, włączeni z uszkodzeniami. Ja to zrobiłem już na lotnisku.
W necie jest napisane co musisz dokladnie im tam wysłać. Ja napisałem do sprzedawcy
  • Odpowiedz
Z perspektywy czasu wolałbym, by wypłacili mi ekwiwalent w formie vouchera +20%, tak jak to robią przy odwołanych lotach. Jestem przekonany, że wypłata tego vouchera byłaby szybsza i prostsza dla nich, niż przelew $$.
  • Odpowiedz
  • 0
@w00nski: U mnie relacja Stravanger-Gdańsk, z tego co kojarze pare walizek było mocno porysowanych więc coś musialo im pojść nie tak. U mnie poszło cale jedno kółko dosyć mocne uszkodzenie. Dziękuje za odpowiedź powoli będę się zabierał za to
  • Odpowiedz
@KurpKur1: a to ciekawe, bo do Stavanger też ostatnio zaliczyłem mając międzylądowanie w locie na Keflavik (również z Gdańska) i w tym połączeniu również mi uszkodzili walizkę (tę samą), więc widocznie to Gdańsk tak niszczy :)
  • Odpowiedz