gangstaindesign2 gangstaindesign2 15.12.2022, 20:39:13 1 + #!$%@?, zwrot biletów #pkp czekam już ponad godzinę "PROSZĘ NIE ZAMYKĄĆ OKNA PRZEGLĄDARKI".coś się #!$%@?ło w ich systemie czy to norma?
gangstaindesign2 gangstaindesign2 15.12.2022, 20:50:20 0 + @goferek: i co mam zrobić? czekać całą noc? bilet mam na 5 rano xd
goferek goferek 15.12.2022, 20:51:00 1 + @gangstaindesign2: trzeba było u Grażynki w okienku załatwić a nie wymyślasz sobie jakieś kąkutery
JackDaniels JackDaniels 15.12.2022, 21:20:17 via Wykop Mobilny (Android) 1 + @gangstaindesign2: nie przyjmiemy pańskiego biletu i co nam pan zrobisz? W PKP nadaj jak w filmie Barei...
wykopnet wykopnet 15.12.2022, 21:44:56 via Android 0 + Powinien się sam przeprocesowac nawet jak teraz zamkniesz ale na wszelki wypadków zrób screena do reklamacji
Killua Killua 20.12.2022, 18:25:22 0 + @gangstaindesign2: mam to samo, #!$%@? #!$%@? caly dzien procesują, co ugrałeś mirku?
gangstaindesign2 gangstaindesign2 20.12.2022, 18:32:04 1 + @Killua: historia zakończona happy endem - zamknąłem kartę i poszedłem spać, a rano mogłem wznowić proces (tj. kliknąć żeby potwierdzić fakturę korygującą i otrzymać zwrot). czyli tak jakby się przeprocesowało bez mojego udziału
Killua Killua 20.12.2022, 18:37:21 via iOS 0 + @gangstaindesign2: Okej, to spróbuje jutro, dzięki za pocieszająca wiadomość
coś się #!$%@?ło w ich systemie czy to norma?