Wpis z mikrobloga

@MetalowyBieg: tanie drogie auta mają ten problem ze części do nich nadal są skomplikowane i drogie w produkcji.
Więc jeśli 20 poprzednich właścicieli o niego nie dbało w należyty sposób to może być źle.
Jak lubisz takie samochody to kup jako hobby a nie jedyny środek transportu.

Swoją drogą co trzeba mieć we łbie żeby kupować VW phaeton jako daily, albo S klasę z podobnych lat.
  • Odpowiedz
@MetalowyBieg: No to powodzenia, pamiętaj że zakup to tylko początek przygody.
Masz może garaż i umiejętności do napraw takich aut?
Nie chcesz trafić na mechanika debila z takim samochodem.
Z drugiej strony jak się nauczysz mechaniki na takim samochodzie, to z technicznych rzeczy niż w życiu cię nie przerośnie ()
  • Odpowiedz
@MetalowyBieg: jestem na grupce C6 i co nieco wiem. Nie pchaj się w 2.0 TDI, bo to bezsens w tym aucie. Po za kosztami ekspolatacji nie ma żadnych plusów w tym aucie, już lepiej kup sobie a4 b7 z tym silnikiem. Natomiast 3.0 silnik luks, najlepiej celuj z fakturami po wymianie rozrządu - w renomowanym warsztacie, inaczej się w to nie pchaj. Z takich rzeczy to przy tych przebiegach co są,
  • Odpowiedz
@MetalowyBieg: widzę że trochę jadu się pojawiło pod twoim postem, ale tak prawdę mówiąc takie samochody są dla ludzi którzy mają jakieś pojęcie o tych autach.

Jak masz otwarty umysł na naukę mechaniki to dobrze. Pod warunkiem że jak rano nie odpali to świat się nie zawali. Sporo ludzi kupuje takie samochody na daily i potem sprzedaje je w cenie złomu którym się często stają.

Kupuj świadomie :)
  • Odpowiedz
@MetalowyBieg: no to zajebiście, znajomy tak trzyma bmw 740i e38 od ok 10 lat
Kupił go jako średni stan, ale po latach rdza usunięta, mechanika ogarnięta. Nawet dodatkowe wyposażenie się znalazło :)
  • Odpowiedz