Wpis z mikrobloga

@gonzo91:

China EV insurance registrations for week ending Apr 28: Nio 4,960, Tesla 14,860, BYD 63,300

Li Auto had 5,300 insurance registrations last week and Xpeng 1,400


China EV insurance registrations for week ending Apr 21: Nio 2,990, Tesla 5,160, BYD 59,470

Xpeng had 2,700 insurance registrations last week, Li Auto 7,060, Zeekr 5,000 and Xiaomi 1,670


China EV sales for week ending Apr 14: Nio 2,510, Tesla 6,230, BYD 53,130
  • Odpowiedz
@widmo82 z grubsza widać że wszystko jest na podobnym poziomie. Nie ma wzrostu, może delikatnie spada nawet. I żadna marka się nie wybija jakoś poza tymi najnowszymi o których nikt jeszcze nie słyszał. Sam chętnie kupiłbym Li Mega gdyby była dystrybucja w PL
  • Odpowiedz
@widmo82: 4 dzieci mam, wczęsniej jeżdziłem 7-osobowym teraz 6-osobowym, wygodniej wsiada się na 3 rząd przez tunel środkowy, ale czasem brakuje tego jednego miejsca gdy chce sie zabrać dodatkową osobę
  • Odpowiedz
@madrzew:
Taką listę miałem gdy kupowałem(ponad połowa z Azji):

Nio ES8
Rivian R1S
Kia EV9
Tesla X
Maxus MIfa 9
ID.Buzz (wersja długa i GTX)
Zeekr 009

Tylko 2 auta z tej listy mogłem kupić oficjalnie w Polsce i wybałem to lepsze z nich:)
  • Odpowiedz
@maciek30_pl: Buzz LWB dopiero wszedł teraz i pierwsze auta dostarczają. GTX LWB miał wejść Q2/2024 narazie nadal chyba nie ma, pierwsze recenzje i testy sie pojawiają. Staneło na Tesla X Plaid we wrzesniowej promocji. Do Xa będe musiał dokupić pewnie bagażnik na hak gdy bedziemy jechali gdzieś dalej.
  • Odpowiedz