Wpis z mikrobloga

#amazon #niemiecki #pytanie #pytaniedoeksperta

Mirki dostałem takiego meila od niemieckiego Amazona:

Guten Tag,

um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

- der Karteninhaber

- die Kreditkartennummer

- die gespeicherte Rechnungsadresse

Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.

Wir sind unter folgender Faxnummer zu erreichen:

0941-788-78-240 (aus Deutschland)

+49-941-788-78-240 (aus allen anderen Ländern)

Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:

Amazon.de GmbH

Abteilung: Adressen-Bestätigung

Gewerbepark D55

D-93059 Regensburg

Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.

Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.

Freundliche Grüße

Amazon.de

przyznam się szczerze, że miałem problemy z zapłatą system nie chciał pobrać pieniędzy z konta brata ciotecznego, dlatego dziś wykorzystałem do tego kartę siostry po czym dostałem odpowiedź od systemu, że wszystko w porządku. A teraz godzinę temu dostaję taką wiadomość, ktoś spotkał się z takim czymś?
  • 7
@MatiPatriota: Jaka metoda płatności? Czyżby karta kredytowa? Amazon próbuje uzyskać dane od instytucji, która wystawiła kartę, z danymi na rachunku poprzez rezerwację 1€, ale z jakiejś przyczyny nie dochodzi do skutku.

Ewentualnie dane karty są niezgodne z danymi na rachunku (inne nazwisko lub adres).

Najlepiej sprzęgnij konto bankowe z kontem amazon, który ściągnie z konta (Bankeinzug).
  • 0
@Volki Nie mogę nic na koncie na Amazon zrobić bo mam je zablokowane. Muszę do nich wysłać faks lub na adres pocztowy informacje na tenat konta. Jeśli dobrze rozumiem przez google tłumacza mogę założyć nowe konto? Ta sytuacja trochę mnie juz przerasta. Z danych karty podawałem tylko numer karty imię i nazwisko właściciela i datę ważności. Konto w Amazon jesy na mnie, a właścicielem karty jest moja siostra może w tym jest
@MatiPatriota: W trakcie weryfikacji konto jest celowo blokowane na 3 dni i amazon prosi, żeby nie zakładać nowego.

Amazon prosi, aby faksem przesłać dane karty kredytowej, aby móc porównać z tymi jakie są na rachunku, więc musiałaby być twoje nazwisko.

Jeśli dane są różne, to problem tkwi właśnie w tym, bo amazon prowadzi rygorystyczną politykę uniemożliwiania płacenia kartą kredytową przez nieuprawnione osoby.

Najlepiej odczekaj te 3 dni i zamówienie zostanie anulowane