Wpis z mikrobloga

Małe #truestory #coolstory co dzisiaj odjeb*ałem. Jestem prawnikiem i dzisiaj miałem rozprawę (na szczęście nie w swoim mieście). Rozprawa się toczy, jesteśmy w momencie gdzie strony dochodzą do głosu - tu zaczyna się moja rola jednak po 2 zdaniach przerywa mi mój telefon który zaczyna dzwonić w teczce (zapomniałem ,że 2 dni temu znajomy zmienił mi dzwonek dla beki oraz oczywiście nie włączyłem trybu wibracji) Hymn stulejarzy zaczyna grać ja szybko biegnę doskoczyłem do teczki, atmosfera zaczyna bardzo szybko się kisić, szukam telefonu w teczce kątem oka widząc ,że wszyscy próbują sie powstrzymać od śmiechu oraz widzę ,że moja kanapka zaczyna gnić a ogórek świeży gruntowy w niej zawarty zamienił się w kiszony :D Dochodzimy do momentu 0.11 i Pani Sędzia wybucha śmiechem (dobrze ,że sędziowie mają łańcuch bo by pewnie spadła z krzesła) - ogłasza 15 minut przerwy :D wszyscy wychodzą, obrońca strony przeciwnej klepie mnie po ramieniu i mówi: "świetna robota :D" ..dobrze ,że sprawa toczy się daleko mojego miasta więc nikt mnie nie zna O_o

Wracając samochodem do domu w radiu leci Gazeboo jem podkiśniętą kanapkę i śmiejąc sie dalej nie wierzę :D

Historia pewnie przejdzie to top 10 bek w kancelarii zaraz obok pytań świeżo przyjętej dziewczyny po aplikacji która pytała wujka Google: Jaki kolor powinny mieć kozy z nosa, Białe kozy z nosa choroby - ostatnim wynikiem wyszukiwania był Rak jamy nosowo-gardłowej

#coolstory #truestory #prawo #stulejacontent #zdjecierobionetosterem
fanaberia2309 - Małe #truestory #coolstory co dzisiaj odjeb*ałem. Jestem prawnikiem i...

źródło: comment_ERsqGO1OK0qfPx3mkuS1KrpdFlssAHeL.jpg

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 82
@fanaberia2309: Mistrzostwo, na Twoim miejscu zamówiłbym płytę z protokołem (jeśli rozprawa była oczywiście rejestrowana) i puszczalbym sobie tą scenę na okrągło.
  • Odpowiedz