Wpis z mikrobloga

@jaskowice1: Kupiłem kurtkę skórzaną za 5 stów, a po pół roku użytkowania zepsuł się w niej zamek błyskawiczny. Żadna z części zamka nie jest widocznie uszkodzona, a kurtka samoistnie się rozpina nawet kiedy uchwyt zamka jest przy samej szyi. I żeby było śmieszniej nie mam paragonu (gdzieś się stracił), ale jako dowód transakcji mogę pokazać wydruk bankowy potwierdzający transakcję (płacone kartą).
  • Odpowiedz
@MuzG: równo pół roku? Czy może 3 dni do pół roku brakuje? przez pół roku przyjmuje się, że szkoda byłą ukryta i reklamację powinni przyjąć bez gadania. Oddać na reklamację zawsze możesz opisz problem itd a jak będzie to się zobaczy ;) poczytaj w necie nt reklamacji w tym sklepie jeśli znajdziesz opinie to zapewne negatywne, brak opinii oznacza pozytywne reklamacje ;) apropo pół roku http://prawo.rp.pl/artykul/94963.html
  • Odpowiedz
@M4h00n: No niestety minęło pół roku i kilkanaście dni. Oczywiście przezornie już trochę poczytałem o reklamacji w Pull and Bear, ale jak wiadomo Mirki czasami potrafią być równie pomocne w takich sytuacjach, więc postanowiłem poruszyć problem i tu. A nóż może ktoś miał do czynienia z tym sklepem, albo podobną reklamacją.
  • Odpowiedz
@MuzG: próbuj reklamować. A jeśli będa jakieś głupie wymówki zawsze możesz poradzić się na stronie http://www.reklamacyjny.pl/

A co do rozwalania się produktu kilka dni po terminie gwarancji. Mojej dziewczynie pękła obudowa w lapku 2 dni po zakończeniu gwarancji :D To się nazywa szczęście... ;)
  • Odpowiedz
@M4h00n: Gwarancja o ile mi wiadomo na tego typu produkty jest na 2 lata (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę), więc mam nadzieję że się sklep nie będzie wywijał. Teoretycznie mogą robić problem ze względu na brak paragonu, ale jak stwierdziłem mogę przedstawić potwierdzenie w postaci wydruku bankowego.

No i dzięki za podrzucony link.
  • Odpowiedz
  • 0
@MuzG: na kazdy produkt gwarancja jest 2lata jesli nie od producenta to z ustawy gwarantowana przez prawo. Chodzi mi ze przez 6miesiecy jestes w korzystnej sytuacji bo uznaje sie ze wada byla juz podczas kupna a nie ze powstala podczas użytkowania :-)
  • Odpowiedz