Wpis z mikrobloga

Jak kupiłem #scirocco (w zasadzie to praktycznie to samo co #golf vi), to helmut założył mu takie ledy do jazdy dziennej jak tutaj:
https://a.aliexpress.com/_EwiyxgB

Zasilaniowo były podlutowane pod stacyjkę, czyli załączały się na zapłonie no i w sumie spoko, bo służyły jako DRL a mijania normalnie się na "Auto" po zmierzchu aktywowały. Problem był jednak taki, że na ustawieniu "pozycyjne" przy wyłączonym zapłonie nic się nie świeciło (helmut zostawił fabryczną żarówkę postojową podpiętą za zderzakiem, żeby komp błędu nie wywalał xD). Nie przeszłoby mi to przeglądu, więc podlutowałem zasilanie tych ledów do pozycyjnych i teraz jest spoko, ale niestety jak mam światła w trybie "Auto" to się już te ledy nie świecą. Nic się nie świeci w zasadzie z przodu wtedy, więc muszę ręcznie ustawić na mijania za dnia, co jest bez sensu.
Czyli TLDR:
koś ma pomysł jak to przelutować albo co zmienić w VCDS, żeby chińskie ledowe DRL świeciły się za dnia w trybie "Auto"? (są podlutowane pod zasilanie pozycyjnych)
#motoryzacja #samochody #majsterkowanie #vw #volkswagen
  • 4
  • Odpowiedz
@ominous3: ja bym to wywalił całkiem. Jak chcesz dzienne to zamiast chińskie paski, kup moduł dzienne drogowe i podłącz według schematu, wtedy będzie wszystko zgodnie ze sztuką, drogowe na 30% jak napięcie powyżej 13.5V czyli jak odpalony silnik, pozycje wyłączają je.
  • Odpowiedz