Wpis z mikrobloga

Pochwale się jak naprawiłem motocykl. Sobota. Początek dluuugiego weekendu. Idę do garażu.
Pierwszy kop nic-spokojnoe zawsze za drugim pali
Drugi kop nic- dobra do trzech razy sztuka
Trzeci kop nic- coś nie tak
Szybkie testy i nie ma iskry. Miernik w jedną rękę reperatur anleitung w drugą. Przerwa na statorze od CDI.
No to ładnie przynajmniej 2 tygodnie postoju. Łatwo się nie poddam. Stara cewkę wydlutowawem i nawinalem nowa ręcznie. Weszło 3200 zwojów a
powinno być 4000 ale stwierdzilem, że złoże o sprawdzę. Odpalił za pierwszym razem. 200km za nami.
Mówcie mi Angus
Zdjęcie w połowie nawijania.
#motocykle #diy #mechanikamotocyklowa
BogdanAdamiec - Pochwale się jak naprawiłem motocykl. Sobota. Początek dluuugiego wee...

źródło: 1000020045

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@Bogdan_Adamiec_: nie przewijałem nigdy cewki, brawo ty.
Orientujesz się chciałem nawinąć sobie cewki od ładowania, bo za słabo ładują na wolnych obrotach, zastanawiam się czy jak to poprawić na takiej samej ilości cewek, czy więcej drutu, czy cieńszy drut...
  • Odpowiedz
@krzysztof2033: tutaj byla cewka od cdi. podobno standardowa usterka wiec znalazlem ile ma byc uzwojen i jaki drucik. Jak słabo ładuje to proponuje sprawedzić wszytskie wtyczki po drodze do regulatora i sam regulator. Zaśniedziałe połączenie może grzać zamiast ładować.
  • Odpowiedz
@Bogdan_Adamiec_: chodzi mi o te małe cdi i one tak mają, na wolnych 1k obr. ładują 10v to nie kwestia połączeń tylko wykonania. Mnogosc tych cewek zapewnia napięcie , albo grubości druta, czy ilość zwojów, ale nie znam się na przewijaniu silników, więc nie wiem jaka jest metodyka. Np. ta cewkę jaka przewijales ma cienki drucik i produkuje wysokie napięcie, ale małe natężenie z kolei te od ładowania są od natężenia
  • Odpowiedz