Wpis z mikrobloga

Mam problem z samochodem. Mam dwa komplety kół. Po przekładce z zimowych na letnie ściąga delikatnie na lewo. Aż specjalnie pojechałem na drogę, na której jest znaczny spadek w prawo… Nie dzieje się to od razu jak się puści kierownice, ale jest irytujące. Na zimowych było ok, a teraz od razu czuć że coś jest nie halo. Dodatkowo naprawiali mi dzisiaj 1 oponę, bo ponoć była uszkodzona. Według tabelki wypisanej przez wulkanizatora założyli na przód obydwa koła po 6.5 mm bieżnika, a na tył po 5.5 mm, czyli nie ma mowy o różnej grubości na tej samej osi. Oczywiście o ile się nie pomylili. I teraz pytanie co z tym fantem zrobić? Podobno jak się długo jeździ bez ustawiania zbieżności to takie cyrki się dzieją po standardowej przekładce (np. przód-tył, czy tył-przód). Mógłbym teoretycznie podjechać na wulkanizację i poprosić o przerzucenie, ale cholera wie jak były wcześniej… Macie jakieś pomysły?

#motoryzacja #samochody #pytanie #pytaniedoeksperta #bmw
  • 6
  • Odpowiedz
  • 1
@Niepokon4ny ty se najpierw cisnienie wyrównaj, z doswiadczenia wiem że te barany pompują na oko. Podjedz na orlen tam nasz te kompresorki z wyswietlaczem, #!$%@? wiatru po równo i przejedz sie jeszcze raz
  • Odpowiedz
@Niepokon4ny: jeżeli naprawiali oponę to ją ściągali a później pompowali

Najpierw patrzysz ciśnienie w kołach co możesz zrobić samemu. Później wyważenie, później geometria. Coś z tego
  • Odpowiedz