Wpis z mikrobloga

@Kapitalis: inpost takie rzeczy robi od ręki, mi się kiedyś zamknęła skrytka zanim włożyłem paczkę i w appce miałem status nadane, zrobili mi w minutę przez infolinię reset paczki, a żeby się paczka zamknęła w skrytce i nadanie anulowało, to nie ma takiej możliwości, bo w aplikacji trzeba potwierdzić nadanie i nie można go tak anulować

na pewno czytał regulamin nadawania paczek ze zmartwieniem XD każdy z nas tak robi przecież,
  • Odpowiedz
@2xpapanalepiku systemowo to nie ma sensu, żeby zaistniał taki stan faktyczny w aplikacji inpost, czyli:

1) paczka w skrytce
2) nadanie się anulowało

Pkt 2 może zaistnieć wyłącznie w przypadku przeterminowania się nadania, aplikacja nie ma przycisku anulacji. Dodatkowo, żeby otworzyć skrytkę, trzeba uruchomić nadanie w aplikacji, a po włożeniu paczki aplikacja pyta co zrobić: nadać, czy ponownie otworzyć skrytkę. Tam też nie ma opcji anulacji.

Kiedyś chciałem anulować nadanie, to musiałem
  • Odpowiedz
@Kapitalis: Może scam, a może nie. Mi się raz anulowało po włożeniu. Dzwoniłem, reklamowałem. Nie mogli znaleźć tego paczki. W końcu zwróciłem gościowi kasę. Paczka dostarła. Alledrogo pobrało prowizję. Inpost kasy nie oddał, bo dostarczona xd. Ale to było w jakimś nowoczesnym "apkomacie" XD
  • Odpowiedz