Wpis z mikrobloga

@wuzeta @grzes_wu Opona do wywalenia. To jest dziura prawie na wylot patrząc na drugie zdjęcie. W tym miejscu wcale już tak grubo nie jest i opona w tym miejscu będzie bardziej pracować.
Swoją drogą to felgi też bym wywalił i założył koła o wyższym profilu opony.
  • Odpowiedz
@wuzeta jedz do wulkanizatora to ci sprawdzi, a jak będzie się nadawać do jazdy to ci to zabezpieczy.
Byłem z czymś podobnym to powiedzieli mi że do póki na rancie nie dobijesz do poszycia to nic się nie stanie.
  • Odpowiedz
@wuzeta: nie no do wywalenia opona. Nawet jeśli nie będzie tam nic uchodziło to opona będzie tam pracowała, auto będzie coraz wyraźniej pływało w zakrętach, a w końcu popłynie.
  • Odpowiedz
@wuzeta rozwaliłam sobie w taki sam sposób oponę na wakacjach. Byłam u wulkanizatora bo szkoda mi było nowej opony i mówił że ok - jeździć. l No to już jeżdżę tak 2gi sezon. Nic się nie dzieje.
  • Odpowiedz
@wuzeta: miałem kiedyś podobne wcięcie. U wulkanizatora powiedzieli że mogę zakleić kropelką i jeździć. W tym miejscu jest specjalnie więcej gumy żeby przed takimi uszkodzeniami ją ochronić.
  • Odpowiedz
@wuzeta: ten zgubiony rant w kolo felgi to k3st zgrubienie które nazywa się ochrona felgi, śmiało możesz odciąć, przyszlifować pozostałość, koło wyważyć i jazda
  • Odpowiedz
@epicentrum_chaosu @wuzeta to jest uszkodzenie rantu ochronnego, do wywalenia to są takie #!$%@? wykopków. XD

Jedź do wulkanizator a to Ci da opinie, ale jest duża szansa, że właściwą cześć opony jest w ogóle nienaruszona i wystarczy to podkleic i śmigać
  • Odpowiedz
  • 1
@hpiotrekh: no ja totalnie nie wiem co myśleć o tak jeżeli opinie aż tak są podzielone XD i tak pojadę dzis do w miare zaufanego mechanika i zobacze co powie
  • Odpowiedz
@wuzeta: Jak dla mnie to tylko rant ochronny uszkodziłieś, najwyżej rozwalisz felgę jak drugi raz w to samo miejsce #!$%@? krawężnikiem. Generalnie dlatego właśnie wyleczyłem się z niskoprofilowych i jeżdzę na balonach na wyjebce
  • Odpowiedz
@pietryna123 @wuzeta przeczytali kiedyś że uszkodzenie na boku to 100% śmietnik i powtarzaja.
Gdyby to była opona bez rantu, to mogłaby być do wywalenia, ale w tutaj mamy masę 'niepotrzebnej' gumy której ubytek nie wplynie na wytrzymałość opony.
  • Odpowiedz